En oikein ymmärrä tätä jatkuvaa itkua ja porua. Mielestäni tuossa kärppien tiedotteessa oli paljon hyvääkin.
Tärkein eli Harri Ahon potkut tai irtisanoutuminen tapahtui. Tämä taisi jokaisella olla se päällimmäinen toive ja se toteutui.
Jokainen tiesi, että Marjamäki jatkaa. Silti täällä kauheaa itkemistä, kun tämä tiedotettiin. Samaa mieltä olen kyllä valmennuksen suhteen siitä, että Sihvosen aika kärpissä on ohi. Mäntymaalle kyllä soisin vielä näytönpaikan. Mielestäni valmennuksestakin se oikea mies tässä vaiheessa saatiin ulos eli Järvenpää.
Mikkolan ylennyksestä täällä itketään, vaikka en oikein ymmärrä, miten Mikkolan ylennys on negatiivinen asia kärppien tulevaisuuden kannalta. Eikö täällä ole ollut juttua, että Mikkola on hoitanut roolinsa hyvin ja eikös esimerkiksi fanikatsomon sijainnissa ole myös Kukkosella sanavaltaa? Täytyy tosin myöntää, että en täysin perillä ole Mikkolan toimenkuvasta, mutta tuskin mestaruudet jää Mikkolan ylennyksestä kiinni.
Eniten minua tuossa Youtube- pätkässä ärsyttää Virkkusen kommentit. Kaverista huomaa, että Ahon irtisanoutuminen ottaa koville ja puheet ovat hieman tuollaista sisällötöntä liibalaabaa.
Mielestäni esimerkiksi Marjamäen puheesta huomaa, että ongelmiin pureudutaan tosissaan ja Marjamäkihän itsekkin sanoo, että pelitapaa pitää saada aktiivisemmaksi ja nopeammaksi. Kyllä minä ainakin olen valmis antamaan Marjamäelle vielä rehellisen näytönpaikan, sillä viime kaudellakin kärpät pelasi ajoittain erittäin hyvin, mutta lopun uskomaton sukellus aiheuttaa myös sen, että jos jouluna näyttää huonolta niin valmennustiimi vaihtoon.