Kärppien tähtipelaajat kaudella 2024–2025

  • 23 041
  • 440

totonboset

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Canes
Ja minä kun odotin kauden jälkeen jaettavaksi myös 'Vuoden Lammas' -palkintoa.
Voihan niitä lampaita jakaa vaikka toisessa ketjuissa jos haluaa, ja lähettää paketin Lambi WC-paperia eniten housuun paskoneelle pelurille kauden jälkeen. Mutta IMO ihan hyvä linjaus niin saadaan tänne kaivettua ne positiiviset asiat peleistä esiin, jos niitä löytyy.

Ihan mielenkiintoista näitä negatiivisiakin huomioita on toki pelistä lukea, sillä kyllähän ne kiistatta usein osoittavat kehityskohteita, ja avaavat myös omia silmiä välillä.

Hienoa. Toivottavasti kaikki muistavat tätä noudattaa. Itsekin olen tähän syyllistynyt, mutta nyt tulee tosiaan stoppi-pyyntö, jota aion kunnioittaa.

Näihin lampaanperseiden antamisiin liittyen olen monesti ihmetellyt, että jotkut käyttävät niihin aivan valtavasti energiaa, mutta toisaalta eivät jaksa positiivisia asioita kirjoittaa joko lainkaan tai sitten vain hyvin vähäsen.

Pienet perustelut ovat olleet mulle tämän jutun kirsikka kakun päälle. Ei mun perustelut mihinkään valtakunnanmediaan kelpaa, mutta tykkään aina muutamalla sanalla perustella valintojani. Ihmisten perusteluja on muutenkin aina mukava lukea.
Samaa mieltä, että perusteluita on mukava lukea, ja joskus sieltä saattaakin nousta sitten esiin asioita, joita itse ei edes pelin aikana kauheasti huomioinut. Toisinaan (tai no aika usein) esimerkiksi Turusen kohdalla tuntuu, että samat perustelut on kirjoittanut ylös 50 kertaa, mikä kertoo kyllä tuon miehen tekemisen tasosta kaiken. Ahon kaikkien aikojen paras hankinta Ouluun.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
*** Teemu Turunen
** Michal Kovarcik
* Joel Olkkonen

Turunen & Kovarcik ovat jatkuvasti vaarallisia. Kiekon kanssa saattavat tehdä ihan mitä haluavat, tänään(kin) molemmilta loistopelit, Turunen väi jähän laituriparinsa varjoon. Olkkoselta miehekäs esitys ja oli ilmeisesti käynyt lainaamassa joltain kädetkin. Olkkonen edes Jandusin kiekollisilla taidoilla olisi hyvä lisäys tuohon kokoonpanoon.

En ole aiemmin näitä perustelut, mutta yleensä tuohon yhden tähden paikalla on itsellä ollut monta eri kaveria, jos joku näistä on sellainen joka ei vetänyt "vaan" perussuoritusta vaan nosti pelissä tasoaan normaalista, päädyn aina siihen pelaajaan. Niinkuin nyt meni Olkkonen Tardifin, Gardinerin, Aimo Ruiskoffin yms. edelle.

Tämä perustelu on yllättävän vaikeaa, kun vaikka itse tietenkin tietää tasan tarkkaa miksi ne tähdet meni noin, niin vaikeampi se on saada sanoiksi. Yritetään kuitenkin jatkossakin.
 

totonboset

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Canes
*** Gardiner
** Koivisto
* Virta

Mennään nyt näillä kun pisteitä ja tärkeitä maaleja tekivät. Ei tässä ihan kauheasti voi ketään kehua kun peli on ihan sekaisin jopa HPK:n kaltaista kriisipikkumestisseuraa vastaan
 

19465

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Mika Pyörälä, Ville Mäntymaa
*** Michal Kovarcik
** Patrik Virta
* Miika Koivisto
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös