Muutama nimimerkki on ilmoittanut olevansa edelleen halukas osallistumaan viime kauden tähtipalkinnon kustannuksiin, mitä tietysti arvostan kovasti. Jos joku haluaa vielä mukaan "kolehtiin", niin laita minulle kuluvan viikon aikana yksityisviesti. Laskeskelen sitten osallistujat ja ilmoittelen, paljonko kustannus olisi tasajaolla per nimimerkki (lasitähti maksoi 82€) sekä ilmoitan maksutiedot tilisiirtoa varten yyveellä. Kenelläkään ei toki tarvitse maksaa senttiäkään enempää kuin itse haluaa.
Ehdottomasti! Mukavasti kun porukkaa saatais, niin eipä yksittäiselle nimimerkille paljoa jäisi maksettavaa.Haastan palstan jokaisen kärppäkannattajan tähän. Pyyteettömästi on @Oikea Pakki logolle pelannut ja hommaa järjestänyt. On varsin kohtuullista jakaa tämän hienon tempauksen kustannukset.
Yhteisössä on voimaa.
Mie lähen tähän touhuun mukaan mielelläni.Haastan palstan jokaisen kärppäkannattajan tähän. Pyyteettömästi on @Oikea Pakki logolle pelannut ja hommaa järjestänyt. On varsin kohtuullista jakaa tämän hienon tempauksen kustannukset.
Yhteisössä on voimaa.
Eli Frank on messissä.*** Westerholm
** Koivunen
* Jandus
Tähtitilanne 1/60. Kaudet vaihtuu, maalivahtikomennossa jatketaan tähtikisaa. Westerholm nappasi piikkipaikan reippaasti yli sadalla tähdellä. Jandus avasi kauden toisella sijalla ja Koivunen kolmannella.
Olipas räväkkä startti tähtiraadilta lähes kuudellakymmenellä ansiokkaalla näkemyksellä, kiitos kaikille osallistuneille. Tästä on erinomaisen hyvä jatkaa.
Muutama nimimerkki on ilmoittanut olevansa edelleen halukas osallistumaan viime kauden tähtipalkinnon kustannuksiin, mitä tietysti arvostan kovasti. Jos joku haluaa vielä mukaan "kolehtiin", niin laita minulle kuluvan viikon aikana yksityisviesti. Laskeskelen sitten osallistujat ja ilmoittelen, paljonko kustannus olisi tasajaolla per nimimerkki (lasitähti maksoi 82€) sekä ilmoitan maksutiedot tilisiirtoa varten yyveellä. Kenelläkään ei toki tarvitse maksaa senttiäkään enempää kuin itse haluaa.
Seuraava ottelu on lauantaina 16.9. klo 17 Pelicans-Kärpät.