Kärppien tähtipelaajat kaudella 2022–2023

  • 130 148
  • 2 013

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt ei kyllä tähtiä voi antaa kenellekään.

Lammasosasto toki tuttuun tyyliin:

*** Marjamäki
** Rundblad
* Byström
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
*** Junttila
** Björkqvist
* Anttila
 

19465

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Mika Pyörälä, Ville Mäntymaa
*** Björkqvist
** Junttila
* Anttila
 

VeeJiiJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Sharks, Avalanche
***Kasper Björkqvist
**Julius Junttila
*Marko Anttila

Pitkään olin laittamassa Meriläistä tähdistöön ja täytyy kehua avauserästä, mutta viimeistään helpohkosta 2-0-maalista meni pisteet.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 1971

Koffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kas tässä sinulle Joonas Kemppaisen ketju, jossa voi keskustella hänen otteistaan lisää vaikka isommallakin porukalla. Myös muille vinkkinä, että kyseisessä ketjussa taitaa tällä hetkellä olla saman verran viestejä kuin täällä Joonas Kemppaista koskien, joten sinne vaan analysoimaan Kepun plus-miinus -tilastoa, KHL-otteita, pistepotentiaalia, pelityyliä, tekemään vertailua Jori Lehterään jne. Tähtiraati -ketjuun ei tällainen keskustelu kuulu.

Eiköhän tässä nyt toistaiseksi ole omalta osaltani näitä ohjeistuskertauksia tullut ihan tarpeeksi. Sitä ihmettelen, että edelleen täällä käydään keskustelua pelaajien otteista sellaisten nimimerkkien tahoilta, jotka taatusti tietävät kyseiset ohjeet. Mutta saahan sitä ihminen ihmetellä monenlaisia asioita.

Jotta ei menisi pelkäksi nihkeilyksi, niin todella suuri määrä on tullut asianmukaisia viestejä tähtiraatiin ja melkoinen pätkä vetäistiin äskettäin erittäin tyylikkäästi kaikkien ketjuun osallistuneiden toimesta. Ylipäätään viestejä on tullut paljon enemmän kuin itse osasin taannoin odottaa. Jonkin matsin jälkeen taisi tulla noin 40-50 arviota, mikä on huikea määrä. Kiitos kaikille tähän mennessä tähtiä jakaneille.

Kohta jatkamme raadin toimesta HPK-ottelun osalta. Hienoa peli-iltaa kaikille!
Pahoittelut Oikealle pakille. Olen tosi vanha (lähes 70-v.) Kärppäfani - vielä kuiten työelämässä ja en tajunnut ja en ymmärrä aina näitä sivuston sääntöjä. Katsoin vain otsikon: Kärppien tähtipelaajat ja ajattelin, että Joonas Kemppainen on sellainen tähtipelaaja ja siitä tämä lähti ja en vain tajunnut….. Pahoittelut, että koet tämän asiattomaksi. Jaan tähdet seuraavan kerran kuten pitää…
 

Oikea Pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Pahoittelut Oikealle pakille. Olen tosi vanha (lähes 70-v.) Kärppäfani - vielä kuiten työelämässä ja en tajunnut ja en ymmärrä aina näitä sivuston sääntöjä. Katsoin vain otsikon: Kärppien tähtipelaajat ja ajattelin, että Joonas Kemppainen on sellainen tähtipelaaja ja siitä tämä lähti ja en vain tajunnut….. Pahoittelut, että koet tämän asiattomaksi. Jaan tähdet seuraavan kerran kuten pitää…
Eipä mitään, eteenpäin vaan. Se on hieno asia ja rikkautta, että Kärpillä on monenikäisiä kannattajia myös Jatkoajassa.

Lämpimästi tervetuloa mukaan tähtiraatiin!

Edit. Tarkennan vielä sen verran, että tähän ketjuun tulevien viestien lukeminen ja tähtien merkitseminen vie minulta oman aikansa. Tämän vuoksi olen lisännyt ohjeisiin kohdan, että keskustelu pelaajien esityksistä tulisi käydä muualla ja tämä ketju toimisi vain tähtien jakamista varten.
 
Viimeksi muokattu:

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Saahan sitä tosiaan ihminen ihmetellä monenlaisia asioita….muun muassa tätä ikää voi ihmetellä, emme tarkoita mitään pahaa…
Elähän kuule ihmettele eläkä luule.
Onhan tämä helevetin hienoa että palstalla on iäkkäimpiäkin kannattajia.
Enkä minäkään sieltä nuorimmasta päästä ole. Mutta onpa omasta mielestä mahtava homma tämmönen että kannattajuus ei rajoitu mihinkään.
Jos tunnustaa väriä niin samako tuo minkä ikänen, kokonen, värinen tai tuleeko peliin pyörätuolissa.
Respect kaikille.

Kärpät.

Ja sori Oikea Pakki mun offtopikista. Oli pakko.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos tunnustaa väriä niin samako tuo minkä ikänen, kokonen, värinen tai tuleeko peliin pyörätuolissa.
Kärppien entistä päävalmentajaa Manu Juhani Tammista lainatakseni: "Damn right my friend!! Keep rocking!!"
 

Apis17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
*** Emanuelsson
** Junttila
* Heikkala


Lammasta ylimääräisille keskusteluille, joilla ei mitää tekemistä tähtien kanssa. Kun tämä korjautuu, korjautuu Kärppien yv tehokkuuskin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös