Kärppien tähtipelaajat kaudella 2022–2023

  • 129 207
  • 2 013

Apis17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Sen verran tähän, että Koivunen ansaitsee 3 tähteä. Kova suunnannäyttö 1-0 -maalissa. Muutenkin loistava koko pelin. Meriläiselle on pakko antaa 2 tähteä, kun miettii paikkaa, mihin joutui. Emalle tähti ehdottomasti, koska maali saattoi vapauttaa ison gorillan harteilta.
Ai annat sinä minun tähdet, hyvä tietää. Nyt oli outo tarttuminen minun tähtiini, vaikka mainitsemaasi kolmikkoa ei löydy monen muunkaan tähdistä.
 

Caballero76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kookoo
Mitenkäs Mörkö on suorittanut kannattajien silmin? Yhtään peliä en ole Kärpiltä tänä vuonna nähnyt enkä tilastojakaan vielä sen enempiä kahlaillut.
 

Snopek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arttu Hyry
Mitenkäs Mörkö on suorittanut kannattajien silmin? Yhtään peliä en ole Kärpiltä tänä vuonna nähnyt enkä tilastojakaan vielä sen enempiä kahlaillut.
Jos olet mm-kisoja katsellut, niin juuri sillä tavalla. Alivoimalla tärkeä mies, riistää kiekkoa ja aika poikkeuksetta Anttilan kentän ollessa jäällä, paine on vastustajan päädyssä. Aina jäällä myös silloin, kun Kärpät suojelee johtoaan. Todella tärkeä mies Kärpille ja veikkaan, että suurinosa palstatovereista on todella tyytyväinen Anttilan hankintaan.
 

Snopek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arttu Hyry
Sen verran tähän, että Koivunen ansaitsee 3 tähteä. Kova suunnannäyttö 1-0 -maalissa. Muutenkin loistava koko pelin. Meriläiselle on pakko antaa 2 tähteä, kun miettii paikkaa, mihin joutui. Emalle tähti ehdottomasti, koska maali saattoi vapauttaa ison gorillan harteilta.
Ema oli kyllä ainakin minun mielestäni todella näkymätön kentällä, maalia lukuunottamatta. Onko sekään sattumaa, että 2.ketjukin alkoi toimia välittömästi, kun Ema lähti siitä pois ja Lese tuli tilalle.
 

Caballero76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kookoo
Jos olet mm-kisoja katsellut, niin juuri sillä tavalla. Alivoimalla tärkeä mies, riistää kiekkoa ja aika poikkeuksetta Anttilan kentän ollessa jäällä, paine on vastustajan päädyssä. Aina jäällä myös silloin, kun Kärpät suojelee johtoaan. Todella tärkeä mies Kärpille ja veikkaan, että suurinosa palstatovereista on todella tyytyväinen Anttilan hankintaan.
Joo, olen kyllä seurannut maajoukkueessa miestä. Kun hankinta silloin varmistui ajattelin, että Marjamäki tietää tasan tarkkaa missä kohtaa Anttilaa peluutetaan ja missä roolissa. Hienoa, että ehkä hieman tahmean Ilves loppukauden jälkeen päässyt tasolleen. Tai rooliinsa.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Jos olet mm-kisoja katsellut, niin juuri sillä tavalla. Alivoimalla tärkeä mies, riistää kiekkoa ja aika poikkeuksetta Anttilan kentän ollessa jäällä, paine on vastustajan päädyssä. Aina jäällä myös silloin, kun Kärpät suojelee johtoaan. Todella tärkeä mies Kärpille ja veikkaan, että suurinosa palstatovereista on todella tyytyväinen Anttilan hankintaan.
Omassa roolissaan vallan mainio täsmähankinta. Hirveellä ulottuvuudella alivoimassa aika päällikkö sekä
myös muissa karvaustilanteissa.
Vieläkun harjoittelis noita läpiajoja että sais kiekon maaliin niin avot.
Ei tullut pistenikkariksi vaan omaan rooliin ja sen on tehnyt varsin hyvin.
 

Aivan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Omassa roolissaan vallan mainio täsmähankinta. Hirveellä ulottuvuudella alivoimassa aika päällikkö sekä
myös muissa karvaustilanteissa.
Vieläkun harjoittelis noita läpiajoja että sais kiekon maaliin niin avot.
Ei tullut pistenikkariksi vaan omaan rooliin ja sen on tehnyt varsin hyvin.
Vähä luulen että läpiajoja on ehtinyt jo reenailla vuosien varrella... kuten vetoa... :D Ehkei enää rajua kehitystä nähdä...
 

JPL

Jäsen
*** Leskinen
** Rundblad
* Hyry
 

Oikea Pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mitenkäs Mörkö on suorittanut kannattajien silmin? Yhtään peliä en ole Kärpiltä tänä vuonna nähnyt enkä tilastojakaan vielä sen enempiä kahlaillut.
Hei pliis, ei näitä keskusteluja tähän ketjuun. On ihan tarpeeksi hommaa siinä, kun yritän saada kaikki jaetut tähdet huomioitua ja laskettua. Kärppien osiosta löytyy oma ketju Marko Anttilalle.

Muillekin toiveena, että tänne vain tähdet ja mahdolliset perustelut niille. Kiitos!
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Ai annat sinä minun tähdet, hyvä tietää. Nyt oli outo tarttuminen minun tähtiini, vaikka mainitsemaasi kolmikkoa ei löydy monen muunkaan tähdistä.
Pahoittelut, ei ollut tarkoitus sanoa, että tähdet olisivat olleet "väärin", nämä kaikki ovat subjektiivisia näkökulmia. Tarjosin vaihtoehtoisen näkemyksen, mutta kenties väärällä tavalla, joten anteeksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös