Sama juttu, vaikka itse en ole aktiivisesti ääniä täällä antanutkaan (pl. tuon yhden hassuttelukerran JYP-pelin jälkeen) niin voisin kyllä osallistua kuluihin jos täällä on järjestäjiä ja palkinnon toimittajia. Ei ole pakko olla pokaali, joku muukin muistolaatta tai vastaava käy.Tuli sellainen asia tässä mieleen, että olisi kyllä hieno ele meiltä "raatilaisilta" palkita kauden / runkosarjan päätteeksi tähtipelaaja -äänestyksen voittaja pienellä pokaalilla - 'Oulun Kärppien tähtipelaaja kaudella 2022 - 2023'. Olisi varmasti suuri kunnia pelaajalle saada tällainen palkinto suoraan faneilta. Suuri tunnustus arvostuksesta joukkueen eteen pelaamisesta. Itse ainakin olisin valmis laittaan hieman rahaa kiinni tällaiseen pokaaliin, jos herättää ajatus myös muissa kannatusta.
Todella hyvä idea!Tuli sellainen asia tässä mieleen, että olisi kyllä hieno ele meiltä "raatilaisilta" palkita kauden / runkosarjan päätteeksi tähtipelaaja -äänestyksen voittaja pienellä pokaalilla - 'Oulun Kärppien tähtipelaaja kaudella 2022 - 2023'. Olisi varmasti suuri kunnia pelaajalle saada tällainen palkinto suoraan faneilta. Suuri tunnustus arvostuksesta joukkueen eteen pelaamisesta. Itse ainakin olisin valmis laittaan hieman rahaa kiinni tällaiseen pokaaliin, jos herättää ajatus myös muissa kannatusta.
Edit. Haluan nyt vielä tägätä ketjun aloittajan ja ylläpitäjän @Oikea Pakki tähän, että mitä mieltä sinä olisit tästä mahdollisesta parhaalle tähtipelaajalle annettavasta palkinnosta?
Tuli sellainen asia tässä mieleen, että olisi kyllä hieno ele meiltä "raatilaisilta" palkita kauden / runkosarjan päätteeksi tähtipelaaja -äänestyksen voittaja pienellä pokaalilla - 'Oulun Kärppien tähtipelaaja kaudella 2022 - 2023'. Olisi varmasti suuri kunnia pelaajalle saada tällainen palkinto suoraan faneilta. Suuri tunnustus arvostuksesta joukkueen eteen pelaamisesta. Itse ainakin olisin valmis laittaan hieman rahaa kiinni tällaiseen pokaaliin, jos herättää ajatus myös muissa kannatusta.
Edit. Haluan nyt vielä tägätä ketjun aloittajan ja ylläpitäjän @Oikea Pakki tähän, että mitä mieltä sinä olisit tästä mahdollisesta parhaalle tähtipelaajalle annettavasta palkinnosta?
Edellä lainaus omasta viestistäni ketjun alkupuolelta. Asia on siis jo mietinnässä. Ilman muuta lähdemme siitä, että jokin palkinto hommataan ja eniten tähtiä keränneelle pelaajalle ojennetaan. Hienoa yhteisöllisyyttä olisi mielestäni tällainen. Lukon kannattajat olivat hankkineet jonkinlaisen taulun parhaalle. Esimerkiksi laatta/pokaali/taulu olisi varmasti urheiluhenkeen sopiva. Itsekin olen valmis osallistumaan mahdollisiin kustannuksiin ja asian organisointiin.Kiitos siis Lukko-osion innokkaille ideoitsijoille! Palkintoasiaa pyörittelin itsekin päässäni. Pitää tässä kauden aikana vähän pohdiskella, että löytyisikö sille jokin järkevä toteutustapa. Mukavahan se olisi jollain tavoin eniten tähtiä kerännyttä pelaajaa muistaa.