Kärppien siirtoruletti

  • 29 476
  • 135
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kunhan ei Uijcik... Ei ole jäänyt miehestä mitään hyvää kuvaa, mitä olen Tsekin peleissä nähnyt.

Jokista voisi kyllä huoletta istuttaa pidempäänkin viltissä. Haatajaa voisi käyttää Kainuun maisemia ihailemassa, ellei peräti pysyvästi?

Heitetään tässä omia spekulaatioita kentistä, ja samalla kaipaamani vahvistukset, jotka kyllä jo tuolla ylempänä mainitsin. Mukana yllätyksiä, joista uskon kyllä, että jos alkaisi toimimaan kuten omassa pienessä mielessä laskeskelin, ei miinus-saraketta tarvitsisi häpeillä.

Palsola - Saarenheimo - Pyörälä
Tenkrat - Viuhkola - Smyth
Hyvönen - Lievers - Pesonen
Silvander - Jokinen - Juntunen

Stepanek - Lotvonen
Myllykoski - Kukkonen
Mikkola - Vallin
Korpikari - Lehtonen

Olisi varaa jo joustaakin, näillä miehityksin.
"Bubbling under" osastosta nostaisin Paakkolanvaaraa ja Aaltosta esiin tuonne neloseen.
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Hurjaksi vetää spekulaatiot, pientä rajaa. Update tilanteeseen:

Kukkosella on kolmen kauden sopimus Chicagoon. Pelaa Norfolkissa 20 min/ottelu eli joukkueen ykköspakkeja. Chicago ei miestä Suomeen päästä, eikä Lasse tänne ole myöskään tulossa.

Hyvönen on sopinut asiansa Färjestadissa. Tuon jälkeen on tullut peliaikaa sekä pari maalia. Hannes on kuitenkin kaikesta huolimatta joukkueen toiseksi paras maalintekijä ja tällä hetkellä loukkaantuneena. Sopimusta jäljellä ainakin ensi kausi.

Käännetään katseet siis sellaisiin pelaajiin, jotka ihan oikeasti voidaan joukkueeseen saada.
 

Polliisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
#28
Vai että oikein Tsekin ex-maajoukkuemies olisi tänne päin suuntaamassa. MM-2002 joukkueesta joku? Helppoahan se on päätellä että kuka se on, eikös #68 ole Kladnosta kotoisin ja kaikki Kladnolaiset ovat tunnetusti Tenkin ystäviä. Kunhan Washington nyt maksaisi edes osan palkasta.

No ei vaan, kyllähän tässä tilanteessa joku vlasakki tai ujcikki tuohon Lieversin laitaan kelpaisi, sen verran luokattomia ovat olleet Jokisen esitykset viimeisen kahden kuukauden ajan. Jos tänne joku tulee (v-ttu tänne ketään tuu!), niin Jussille vaan Kajaanin keikkaa. Se teki viime kaudellakin hyvää. Tai pitempää vilttikomennusta. Tai toiseen ketjuun siirtoa. Se peliaika on kuitenkin ansaittava.

Mielummin mää kyllä jonkun Goncharin tai vaikka Lintnerin ottaisin tuonne puolustukseen. Mutta katellaan.
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jokisen Jussia huhutaan pois Kärpistä. Hokkiin?

Ensi viikko on jännää aikaa...

Petr Ton?
Viktor Ujcik?
Pavel Rosa?
.
.
.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti Polliisi
Jussille vaan Kajaanin keikkaa. Se teki viime kaudellakin hyvää.

Miten ei itellä muistu mieleen, että Jussi olisi Kajaanissa käynyt pelaamassa viime kaudella? Miten pelasi?

Jokisen Jussia huhutaan pois Kärpistä. Hokkiin?

Aika epäuskottavalta tuntuu moinen huhu. Eiköhän se edelleen ole Silvander, joka Hokkiin lähtee mahdollisen uuden hyökkääjän saapuessa.

Jokinen Jussi 40 9 + 17 = 26

Jussin tilastot ovat ihan ok, vaikka nyt onkin ollut aika hiljaista. Kaikesta huolimatta täytyy muistaa, että miehellä on ikää vasta 20 vuotta, joten ihan mahdottomia ei mielestäni vielä tarvitse odottaa.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Liverpool F.C.
NY Rangers
Nuo jutut että Jokinen ois lähdössä Kärpistä on kyllä täyttä scheisseä. En voi edes ymmärtää miten joku voi vakavissaan sellaista kirjoittaa.
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Tuliaisia Lappeenrannasta: Kärppiin tulee lähiaikoina hyökkääjä, todennäköisesti alkuun tryoutin kautta.

Nimet on selvillä ja asia ratkeaa todennäköisesti tällä viikolla. Nämä suoraan Kari Heikkilän suusta ottelun jälkeen.

Petr Ton ei tule kysymykseen, koska on ollu pitkään loukkaantuneena. Ujcik onkin sitten asia erikseen.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Liverpool F.C.
NY Rangers
Try-out tässä vaiheessa kautta tuntuu aika epätodennäköiseltä ratkaisulta. Mihin se pelaaja sitten siirtyisi jos ei saisi Kärpissä jatkaa try-outin jälkeen? Kaikki Euroopan siirtorajat taitaa olla kiinni, joten ainoa vaihtoehto olisi AHL/muut P-Amerikan liigat. Kärpät ei myöskään pystyisi hankkimaan tilalle ketään.

Viktor Ujcik on kai se nimi joka eniten on huulilla pyörinyt. On kuitenkin viime aikoina ollut ihan hyvässä vireessä Sparta Prahassa, joten miksi siirtyisi Ouluun. Jotkut uskalikot puhuu Lubos Barteckosta, mutta tuo kuulostaa jo liian hyvältä ollakseen totta. Pelaa tällä hetkellä Popradissa, joten toki on mahdollista että haluaisi tämän kauden aikana vielä johonkin parempaan seuraan.

Pitää vaan ootella ja katsoa. Veikkaan että viimeistään keskiviikkona on nimi papereissa.
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Korjataan tähän, että Barteckoa huhutaan Popradiin ei vielä pelaa siellä.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Pistän pörröt Pasille.
 

amok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Junno myhäilee, "kerrankin oikea ilmansuunta..."

Lieversin kentän laitaan. Huomenna vissiin julkistetaan.
 

JPL

Jäsen
Joo... enpä uskonut ensin minäkään try outtiin, mutta perusteiden jälkeen käy järjkeen. Ei siis kyseessä mikään viikkoja kestävä try out. Halutaan vain varmistus ettei saada sikaa säkissä.
 

Polliisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
#28
spekulointia

The Pasi haluaa tänne.

Machulda lähtee SaiPasta.

Ujcik jää Spartaan. ?

Bartecko lähtee Spartasta. Ei tule Kärppiin.

Ton jää Tsekkeihin. Potaichuk pelaa loppukauden Khimikissä.

E: jaakkojotaki, Jokisen viime kauden Kajaanin keikalle meinasin inttiä. JJ kun yllättäen pelasi paljon paremmin sen jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
Viestin lähetti JPL
Joo... enpä uskonut ensin minäkään try outtiin, mutta perusteiden jälkeen käy järjkeen. Ei siis kyseessä mikään viikkoja kestävä try out. Halutaan vain varmistus ettei saada sikaa säkissä.

Eli kyseessä ei ole sitten Bednar eikä Rosa koska he ovat näyttönsä jo suomessa antaneet. Pota ja Ton ei tule.

Tästä voisi päätellä myös että kyseessä ei ole Hyvönenkään.

Bartecko siis ei.

Ujcik jäänee ainoaksi mahdollisuudeksi. Mutta miksi lähtisi pois tsekistä kun peli kulkee?

Tuleeko täysin puskista??

Luulisi että jos kyseessä on try-out niin mies pelaisi jo torstaina sillä aikaa näyttää kyvyt olisi pidempään.

Mahdollista tietysti on että mies tulee muusta liigaseurasta. Machuldaan en halua uskoa. Kauppila?
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oma arvaus on että Junno jatkaa vanhaa hankintapolitiikkaa ja hommaa vain kavereita jotka ovat jo näyttönsä antaneet liigasta eli ei saada sikaa säkissä. Nämä speksit täyttäviä nimiä tulee kaksi mieleen, eli jompikumi seuraavista:
- Jason Dawe
- Jämä Jämsen
 

#43

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Itse veikkaisin jotain >30v. AHL/NHL-konkaria. Jos näin on, toivotaan että on pelannut tällä kaudella jossain eikä ole mikään linnunluu, kuten esim. Todd Warriner.
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Täältä veikataan Ujcikia. miehen kunto testataan yhdellä ottelulla, koska pelannut Tsekin kakkosliigaa ja Spartassa vain muutaman pelin, koska on ollut alkukauden autokolarin jäljiltä loukkantunut.
 

Viima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Haluan vielä varmistaa, että ymmärrän mistä puhutte (ehee. en ymmärrä aina kaikkea...).
Eli Kärppiin tulee uusi pelaaja eikä kyseessä ole mikään huhu tms.?

Muoks///
Mistä sä tuon tiedon bongasit?
 
Viimeksi muokattu:

H.Hietaharju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti Viima
Haluan vielä varmistaa, että ymmärrän mistä puhutte (ehee. en ymmärrä aina kaikkea...).
Eli Kärppiin tulee uusi pelaaja eikä kyseessä ole mikään huhu tms.?

ja pelaajan nimi on Victor Ujcik.

ti/ke junno ilmoittaa asiasta.

100% varma tieto.
 

JPL

Jäsen
Haluatko Hietaharju pistää pääsi vadille tästä?

Jos minä sanon että 100% ei ole Ujcik, niin kumpaa uskotaan? ;)

Ei niin, etteikö Ujcik olisi mahdollinen. Minä vain olen kuullut taas hieman heikomman skenaarion tästä. Se ei kylläkään tarkoita etteikö kaikkea tehtäisi jotta Ujcik tänne saataisiin. Tiedän että Ujcikkia on yritetty. Epäilen vain että ei ole saatu. Tarvitsisiko muuten Ujcik ottaa millään syyllä try outille?
 

H.Hietaharju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti JPL
Haluatko Hietaharju pistää pääsi vadille tästä?

Jos minä sanon että 100% ei ole Ujcik, niin kumpaa uskotaan? ;)

Ei niin, etteikö Ujcik olisi mahdollinen. Minä vain olen kuullut taas hieman heikomman skenaarion tästä. Se ei kylläkään tarkoita etteikö kaikkea tehtäisi jotta Ujcik tänne saataisiin. Tiedän että Ujcikkia on yritetty. Epäilen vain että ei ole saatu. Tarvitsisiko muuten Ujcik ottaa millään syyllä try outille?


no mikäli sinulla on parempaa tietoa niin ole mies? ja pistä nimi tänne.

Minulla ei ole mitään syytä epäillä lähdettäni.
Huteja on tullut allekirjoittaneella turhan useasti johtuen lähinnä siitä että liian varhaisessa vaiheessa pitäny varmana jotain.

sopimuksen muodoista tai pituuksista minulla ei ole harmainta aavistustakaan, sen vain tiedän että pelaaja on Victor Ujcik.
 

JPL

Jäsen
Samasta syystä minä en nimeä laita. Nimen olen kyllä itse päätellyt, mutta en ole päätynyt Ujcikkiin.....

Voihan se pelaaja olla Ujcikkikin, mutta minulla on vahva epäilys ettei se ole hän.

100% tieto on että 100% tietoa ei ole.... sinullakaan....
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Minulla on taas sellainen kutina, että nimi tulee ihan puskista. Sanotaan nyt, että ei ole mitään tietoa asiasta. Perseessä on vain sellanen kutina. Ei se nyt ainakaan Jämsen tai Dawe voi olla!
 

SePuree

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät ja Hokki
Joku Stevie Wonder

16.6.1966
Ontariossa, Kanadassa
RW, R
180/90

11 peliä NHL
5622 peliä AHL, EHCL, PDL, IHL, WDHL, XXXL

Saavutukset:
Junnutähti järvenjäällä kanadassa
Oma maali Änärissä
Uudenvuoden Maraton ilman sukkia Winnipegissä
3 sorsaa yksi puhveli
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös