Valitettavan oikeassa olet (vrt. Ruohomaan tapaus).Minä pelkään luistelevia hulluja, mutta tänään punaisten ruutitynnyrit pitin ihailtavan hyvin hermonsa kurissa.
Valitettavan oikeassa olet (vrt. Ruohomaan tapaus).Minä pelkään luistelevia hulluja, mutta tänään punaisten ruutitynnyrit pitin ihailtavan hyvin hermonsa kurissa.
Mun mielestä Mamba huusi jossain vaiheessa toisen erän lopulla tuomareille että " v***u kausi ohi"... olkapäähän näytti tosiaan sattuvan, eikä siitä ainakaan tähän sarjaan toivu millään.
Minusta näistä valmentajien huudoista ei kannata kauheasti mitään päätellä. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun ihmeparantumisia tapahtuu. Jos en ihan väärin muista, niin myös Kärppä lääkinnällä on vyöllään ihmetekoja.
Totta! Taisi olla 2004, vai 2005, kun Petr Tenkrat koki ihmeparantumisen telotun ranteensa kanssa. Tosin silloinen fysio Esa "Essi" Sihvonen menehtyi syöpään pari vuotta sitten, joten samanlaista midaksen kosketusta ei ole nyt saatavilla.
Pavel Rosa sanoo möi, möi.
Janne Onnela twittuili aamujäiltä, ettei Ruohomaata näkynyt. Ja olihan meidän Callekin kuulemma tärskäyttänyt itsensä kaukalon reunaa vasten ja jäänyt hetkeksi jäälle makaamaan. Ilmeisesti mitään ei kuitenkaan mennyt rikki, sillä mies jatkoi treenejä hetken hengähdettyään.Toivotaan että Ruohomaa kokee myös ihmeparannuksen, että menis OuKonnorin taklaus hukkaan.
Oletettavasti jotain "pientä", kun oli kerta alkulämmittelyissä vielä ollut mukana. Joku äkillinen sairastuminen tai sit kolhinut itsensä lämpöjä ottaessa?Mikä Leskisellä?
OK. Eli The worst case scenario ois nivusten meno tms., paras ois kuume tms.
Mikä tuli Hakanpäälle? Twitterin mukaan lähti pelin jälkeen OYS:siin.
Eli ketäs sieltä onkaan pois. Niemelä, Hakanpää, Ikonen, Humaloja, Junnila? Ja sitten Kupari jolle ei löydetty käyttöä. Näin se lista kasvaa, mutta eihän tuon nyt pitäisi olla hirveän suuri yllätys tässä vaiheessa kautta.