Maajoukkueessa.Kemppainen
Ohtamaa
T.Niemelä
Eipä ole ollut oikein tapana ilmoitella :D Viime kaudella taisi yksi ilmoitus tulla. Mutta joo, Emanuelssonilla lienee pitkä huili, aika pahan näköisesti väänsi jalkansa.Mitenkäs tuo Kärpillä seurana on ollut tapana ilmoitella loukkaantuneiden pelaajien poissaolojen kestoa? Lähinnä kun tuo Emanuelsson löytyy tuolla hattutemppuvedossa niin kiinnostelis lisätieto hänen kohtalostaan.
Jaa - sekö on taas höpöhöpöläpsyttely alkamassa. Eipäs käynyt mielessäkään, että ukot jo nyt sinne on karanneet.Maajoukkueessa.
Mikäs Olkkoselle kävi? Hallilla en nähnyt mitään yksittäistä tilannetta, jossa olisi loukkaantunut. Tajusin vasta toisessa erässä, että Ronkainen pelaa, eikä Olkkonen.
Ok, kiitos! Rannevamma kuitenkin lähtökohtaisesti parempi kuin monen kuukauden polvivamma. Yllättävän vähän ranteita onkin mennyt tuolla huitomislinjalla.Katselin 1. erän lopun uusintana ja viimeisen vaihdon jälkeen lähti maaliendustalta vaihtoon hieman kumarassa ja oikeaa kättään pidellen. Olisko saanut mailasta ranteeseen ?
Nilkka vääntyi laitaa vasten suht harmittomassa tilanteessa aika pahan näköisesti.Mites Ema? En oikeastaan vieläkään tiedä mihin hänellä sattui, polven seudulle vai nilkkaan?
Niin eihän tuo vasemman jalan asento nyt kovin terveeltä vaikuta. Pahimmillaanhan se voi olla viimeinen peli Kärpissä pelattu.Nilkka vääntyi laitaa vasten suht harmittomassa tilanteessa aika pahan näköisesti.
Jäi laidan ja kropan väliin. Huilii varmasti hetken.
Hyi saatana kun on pahannäköinen.Niin eihän tuo vasemman jalan asento nyt kovin terveeltä vaikuta. Pahimmillaanhan se voi olla viimeinen peli Kärpissä pelattu.
Hyi saatana kun on pahannäköinen.
On se. Kokeile kotona. Minusta aika paha.Mä en nä tota niin pahannäköinenä, eikai tuo niin luonnoton asento oo
@SJK10 ,näyttää kuvan perusteella että meet ostaan uuden pelurin :(
Pari päälle ajoaBlomma vaihdettu pois toiseen erään. Mikähän homma?
Ok! Pystyykö sanomaan mihin kontakti kohdistui?Pari päälle ajoa
Päähän kuulemma. Itse en nähnyt. Pää päähän vissiinOk! Pystyykö sanomaan mihin kontakti kohdistui?
Ei ole edes todellista. Toivottavasti ei ole aivotärähdys taas...Päähän kuulemma. Itse en nähnyt. Pää päähän vissiin
Siltä se hieman vaikuttikin, kun yritti päästä kentältä ylös. Ennustus meni nappiin, mutta ei niin, kuten olin odottanut.Petteri on ainakin sitten pitkään pois. Korvaajaa kartoitetaan, mutta liikaa ei kuulema ole tarjolla.