Minulla on muistikuva, että Maxwelilla olis ollut kyynärpäävamma. Tämä vamma oli Kärppien toimesta kyllä etukäteen tarkkaan kartoitettu, eikä riskiä sen suhteen ollut. Muistan, että juttelin tuona syksynä Harri Ahon kanssa, kun häneen sattumalta törmäsin. Kysyin silloin erikseen myös Maxwellin tilanteesta. Toki siitä on jo sen verran aikaa, että muisti voi tehdä tepposet minulle.Maxwelillakin oli vanha baseball olkapäävamma heti kauden alla ja näytti että hutihankinta tuli mutta onneksi toisin kävi. Eli, toiveikkaina ollaan että Albert pelaa viimeistään kauden avauksessa
Tieto on Kärppien Sport-pelin ennakosta, jossa Suikkanen suoraan näin sanoo. Sen jutun perusteella Ruohomaan ja Kukkosen pelaaminen on epävarmempaa.Albert tänään jäällä mikäli on uskominen joidenkin nikkien antamaan tietoon asiasta. Itse uskon vasta, kun näen.
Ok. Nyt Albert irti. Hyvä hyvä ihan oikeasti.Tieto on Kärppien Sport-pelin ennakosta, jossa Suikkanen suoraan näin sanoo. Sen jutun perusteella Ruohomaan ja Kukkosen pelaaminen on epävarmempaa.
Humaloja hetkellisesti mutta on taas kehissä mukana kuten Heshka. Olisko ollut molemmilla sitten jotain varusteongelmaa tai muuta.Tippuiko sieltä joku hyökkääjäkin?
Ei, mitään uutista ei (yllättäen) ole tullut.Kesken avausottelun Tepsiä vastaan sivuun jäivät vammojen vuoksi Ronkainen ja Mäenalanen. Nyt kolmannessa pelissä ovat edelleen sivussa. Onko tietoa, että minkätyyppistä vammaa?
Kiitos, kumma juttu että seurakaan ei ole asiasta vielä maininnut sivuillaan. Taitaa Suikkanen aika omin päin tuoda näitä asioita julki, ja hyvä niin!Kiekkoareenan jutussa Suikkanen kertoo Ronkaisen olevan sivussa 1-2 viikkoa ylävartalovamman takia ja Mäenalanen pidempään alavartalovamman takia. Sakun poissaolon pituus varmistuu magneettikuvien jälkeen.
Lähde: Saku Mäenalanen mahdollisesti viikkoja sivussa - Kiekkoareena (linkki vie Kiekkoareenan juttuun).
Näkyy Jouko Vuorjoki kirjoittaneen toimittajan roolissa tuon Kiekkoareenan jutun hieman puolenpäivän jälkeen. Siksi en ihmettele, sillä onhan Joukolla varmasti toimivat kanavat olemassa.On kyllä hieman outoa, että jostain kiekkoareenasta saa tällaiset uutiset lukea. Harmi homma varsinkin Mäenalasen kannalta jos tulee pitkä huili. Saumaa oli nyt antaa näyttöjä, mutta onko enää palatessa kun Sailio on vienyt paikan :)