Viehän se mutta Kupari tekee maalit. Näköjään ohipeleilläkin voitetaan.Toinen erä alkoi siitä, mihin ensimmäinen jäi. Ilves vie.
Viehän se mutta Kupari tekee maalit. Näköjään ohipeleilläkin voitetaan.Toinen erä alkoi siitä, mihin ensimmäinen jäi. Ilves vie.
Vahvasti eri mieltä. Mielestäni länsirannikon vierailulla nähtiin se "vapaailta", tänään se ei todellakaan sitä ollut. Vastustaja oli todella hyvä ja pisti ketjuja sekoitelleen Kärppäjoukkueen ahtaalle. Täällä ilmeisesti odotetaan jotain dominanssia pelistä toiseen?Kyllä tämä lasketaan kauden ensimmäiseksi ns. "vapaaillaksi". No, näitä tulee väkisellä pitkässä sarjassa ja toki poissaolotkin vaikuttaa nyt. Erittäin hieno homma kuitenkin että tämmösellä pelilläkin voidaan voittaa. 3 pistettä lämmittää aina.
Täällä ilmeisesti odotetaan jotain dominanssia pelistä toiseen?
Vahvasti eri mieltä. Mielestäni länsirannikon vierailulla nähtiin se "vapaailta", tänään se ei todellakaan sitä ollut. Vastustaja oli todella hyvä ja pisti ketjuja sekoitelleen Kärppäjoukkueen ahtaalle. Täällä ilmeisesti odotetaan jotain dominanssia pelistä toiseen?
Yleisömäärä (4853) oli vaisu, mutta eivät viimeaikaiset peliesitykset (nimenomaan hyökkäyssuuntaan) ole enempää ansainneetkaan. Ottelutapahtumaa voidaan toki syyttää, mutta en minä ainakaan ole nauttinut viimeisestä neljästä matsista, vaikka niistä ollaan kolme voitettukin. Enkä liene ainoa.
Ja ei, en odota, että jokainen matsi voitetaan lukemin 6-0 tjsp. Odotan pirteää hyökkäyspelaamista, paljon maalipaikkoja, sekä pelillistä otetta varsinkin kotiluolassa.
Kyllä itseäni harmittaa Raksilan aina vaan putoavat yleisömäärät, ja ihmettelen kyllä jos koetaan että suurin syy siihen on joukkueen peliesitykset.
Ilves oli loistava ja ainut syy voitolle oli heidän surkea viimeistely ja veinin loistavat otteet.
Tätä peliä on jälleen ilo seurata. Toivottavasti tuo lievähkö pelillinen suvantovaihe on tällä erää ohitse.Jos oli Ilvestä vastaan raskas jalka, tänään siitä ei ole tietoakaan. Mahtavaa hokia tänään Hämptonissa!
Itse olin ensimmäisen erän radion varassa, mutta Stenkan selostuksesta päätellen ainakin ensimmäinen ylivoima oli jopa laadukasta tekemistä ennen Kukkosen ohjaamaa 0-1 maaliakin.Eikö ylivoimasta mitään? 2 hienoa pussia näyttää tulleen yv:llä. Pääsikö Kivihalme pelaamaan ylivoimaa? Atte sai varmaan lisäaikaa ylivoimapassiinsa.
Itse en peliä nähnyt.
Se oli juuri sitä. Joskus tulevan maalin vain näkee etukäteen, ja tuossa ylivoimassa sen näki. Ylivoimaa oli yksinkertaistettu raa'alla kädellä, ja se tuotti haluttua tulosta.Itse olin ensimmäisen erän radion varassa, mutta Stenkan selostuksesta päätellen ainakin ensimmäinen ylivoima oli jopa laadukasta tekemistä ennen Kukkosen ohjaamaa 0-1 maaliakin.