Björkqvist oli kuin uudesti syntynyt ja pelasi pudotuspelit ihan hemmetin hyvin! (minun mielestäni)Antonen - Björkvist - Bunnaman - Tiivola herroille hei hei, eikä tule yhtään ikävä.
Tämä joukkue ei päässyt välieristä ja yksi iso syy on siihen, että edellä mainitut herrat pettivät aivan täysin.
Samaa mieltä. Ei kuulu tuohon listaukseen. Bärilundin ja Janduksen sinne vois laittaaBjörkqvist oli kuin uudesti syntynyt ja pelasi pudotuspelit ihan hemmetin hyvin! (minun mielestäni)
Harmi kyllä että Kärppäkaudet meni ihan ohi. En usko että nähty on paras taso mitä löytyy.Björkqvist oli kuin uudesti syntynyt ja pelasi pudotuspelit ihan hemmetin hyvin! (minun mielestäni)
Juuri näin. Kuitenki pääsi änärissäkin 6 peliä pelaamaan ja maalin sai muistoksi tehtyä.Harmi kyllä että Kärppäkaudet meni ihan ohi. En usko että nähty on paras taso mitä löytyy.
Näyttää välillä perseilevän melkeinpä tahallaan, kun ei näytä kiinnostavan vittuakaan, että karkeista rikkeistä vihelletään jäähyjä aika kovalla kädellä (ainakin Kärpille). Fiksu pelaaja oppisi 'linjan' aika nopeasti, mutta Jandus ei koskaan...Eikös Jandusin sopimuksen julkistamisen yhteydessä ollut puhetta, että mies tippui viime kauden joukkueensa pelaavasta kokoonpanosta pleijareissa. Helppo kyllä ymmärtää miksi.
NHL-sopimus taskussa, joten välttelee loukkaantumisia.Hyry on jotenkin syväjäässä.