Kärppien peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 310 202
  • 25 669

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En ole lukenut kirjoitteluja peleistä, joten...

Eka kerran leikin näiden maaliodottamien kanssa, jotka on Liigan sivuilla kerrottu.

Eka pelissä Pelicans 3,06 ja Kärpät 2,67 - käsittääkseni tuo ero ei ole kovin merkittävä. Pelsut voitti 2-1.
Toka pelissä Kärpät 2,73 ja Pelicans 2,31 - käsittääkseni tuo ero ei ole kovin merkittävä. Pelsut voitti 3-5.

Tuosta yhteenvetona, että pelillisesti Kärpillä on ollut noissa kahdessa pelissä mahdollisuutensa. Kun viisikkopeli/puolustuspeli olisi Kärpiltä tiiviimpää, monet pelaajat nostaisivat tasoaan ja ratkaisijoita (maalintekijöitä, pelintekijöitä) olisi laajemmin, niin Kärpät voisi vielä kääntää tätä sarjaa.

Meneekö tuo noin. Aivan koko aikaa en ole pelejä nähnyt, mutta sen mitä olen nähnyt, on vähän tukenut osaltaan tuota. Sen verran vanhan koulukunnan kiekkofani olen, etten ole oikein koskaan perehtynyt näihin maaliodottamiin. Kuunnellut kyllä sujuvasti, kun joku selostaja on noista selittänyt, mutta kyllähän mulle ne perinteisemmät tilastot ovan olleet havainnollisempia.
 
Viimeksi muokattu:

mekabyte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmajoki HT, sympatiat Kärpille
Muutama sananen lauantaista vielä. Miksi sinne omaan päähän mennään hiimaillen hakemaan se kiekko. Jumankauta, hidasta liukua oikein varmistellen, että se kaveri ehtii taklaamaan sen kiekon pois. Toki meidän pakistolla ei näytä kyvyt riittävän, mutta edes alkeellisella terävyydellä ehtisi tekemään sen helpon syötön keskialueelle. Muutenkin se oman maalin takana pelaaminen on surkeaa, oli jo Jukurit sarjassa tai oikeastaan koko kauden.
 

Arbelius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Ketut, Oulun Kärpät
Tänään toivoisin jos(kun) Berglund sekoilee kentällä harhasyöttöjä tai helppoja kiekonmenetyksiä tms, olisi valmennuksella halua/munaa/uskottavuutta penkittää mies ja 7.pakki paikkaamaan.
 

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllä tässä on jo valmiiksi aika alistunut olo. Jännätään kuinka nopeasti peli on tällä kertaa ohi. Tällain posin kautta iltaan! :D
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jatketaan tutulla ja turvallisella kaavalla. Mankelissa ollaan. Ja päästään jäähyllekin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös