Kärppien peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 311 241
  • 25 669

Dalhan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Washington Capitals
Hyvää yötä ja menkää vittu vaikka bussilla Lahteen jos sillä aikaa sais vähän ilmettä tohon peliin.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Ei riitä. Ainut asia joka vituttaa, on se että hankinnoista ei ollut mitään iloa. Ilman Koivusen tippumista syliin oltaisiin jo kesälomilla.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Avara luonto on hyvä vaihtoehto tän jälkeen. TV1
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Ollaan ihan rehellisiä, Kärpät on ollut hyvin hyvin kaukana ottelun voitosta kummassakaan näissä sarjan avausotteluissa. Vastus on vaan liian kivikova ja oma materiaali ja repertuaari liian ohut ja kapea. Plus Niemelä > Havu.

Löpö on tankissa vain loppu, tämän enempää koneesta ei juuri ole revittävissä näin ohuella pelatessa ja näin kovaa vastustajaa vastaan. Numerot ovat olleet kummassakin pelissä tiukat, mutta totuuden nimissä toinen joukkue on ollut pään ja hartian mitan verran väkevämpi.
 

Käppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pelicans oli selvästi parempi, mutta kyllähän tää peli ratkesi kärppien surkeaan alkuun ja kahteen lahjamaaliin.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Näin jälkiviisaana, oltaisko pärjätty HIFK:lle jos olis puolivälierään sattunut?
Helposti. Sen takia vitutti niin rajusti kun Pelicans voitti sen GAME 7.
 

Mandrake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Bayern München
Huonolaatuista peliä ollut tämä sarja toistaiseksi. Ehkä olen sitten liian vaativa mutta kumpikaan peli ei ole katsojana säväyttänyt. Olen nähnyt tältä Kärppäjoukkueelta parempaakin tekemistä.

Jos Kärpät jatkaa tätä halutonta seisoskelua loputkin pelit, niin kaikki tsemppi Kalpalle. Pelicans ihan symppis joukkue mutta saisivat kyllä pelata paremmin, jotta mestaruuden ansaitsisivat.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Vaikka kuinka haluais että oltais loppuottelussa niin saattaa realiteetti olla se että pelataan Tapparaa vastaan.
Ja mikä sen mielnkiintosenpaa suomen kiekolle ois että loppuottelussa on vastassa Pelsut ja kalevan Pallo
 

Rautanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, New Jersey Devils
Huonolaatuista peliä ollut tämä sarja toistaiseksi. Ehkä olen sitten liian vaativa mutta kumpikaan peli ei ole katsojana säväyttänyt. Olen nähnyt tältä Kärppäjoukkueelta parempaakin tekemistä.

Jos Kärpät jatkaa tätä halutonta seisoskelua loputkin pelit, niin kaikki tsemppi Kalpalle. Pelicans ihan symppis joukkue mutta saisivat kyllä pelata paremmin, jotta mestaruuden ansaitsisivat.

Jaa. Pelicans pelaa ällistyttävän hyvin. Ihan niitä pieniä asioita myöden.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös