Pietilä taitaa selostaa kotipelit, ja Peltoniemi vieraspelit.Ai niitä on kaksi. Olen onnistunut kuulemaan vain yhtä. No sitten en tiedä. Otanta tosiaan pieni, kuten myönnettyä.
KIVISTÖ!!! MAALI!!! JUMALAUTA!!!
Pietilä taitaa selostaa kotipelit, ja Peltoniemi vieraspelit.Ai niitä on kaksi. Olen onnistunut kuulemaan vain yhtä. No sitten en tiedä. Otanta tosiaan pieni, kuten myönnettyä.
Lappeenrannassa jotain ikäviä kommentteja Kärppäfaneista joskus sata vuotta sitten.Mikä homma tässä takana?
Ei lähde Poromafialta vieläkään Westerholm -huudot. Joku aina yrittää mutta tyrehtyy. Pitkä on viha.
Joku ennen sotia ja ruttoa tapahtunut incidentti Leprassa.Mikä homma tässä takana?
Joo no tämä selittää vähän, on tainnut olla kaikki kotipelejä joita olen kuullut. Itse kyllä Pietilästä pidän.Pietilä taitaa selostaa kotipelit, ja Peltoniemi vieraspelit.
No ku kato just tehtiin tuurimaali niin ei kehtaa heti toista perään.. niin että kaikilla on kivaa.Miten voi vittu olla jos vedät jalat alta läpiajosta ja siitä ei tule jäähyä eikä rangaistusta???!!!!
No siellä on seuraava tulossa Kärpille niin ei voinut nyt KooKoolle viheltääMiten voi vittu olla jos vedät jalat alta läpiajosta ja siitä ei tule jäähyä eikä rangaistusta???!!!!