Kärppien peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 346 819
  • 25 669

arppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kahden yv:n peli. Näin montaa yyveetä ei oo viimeaikoina tullut. Tepsin alivoima oli hyper aktiivista ja torppasi kärppien kuviot. Kova on tepsi jos kunto riittää vielä kolmannenkin erän noin kovaa taistelua ja taklaamista.
 

OsmoK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Manchester United
Olenko ainoa, joka ei näe Kärppien pelissä edelleenkään suurta kehitystä? Aivan kamalaa peliä välillä, mutta toki silti pelejä ollaan voitettu enemmän. Maalivahti on nyt toki kunnossa, mitä nyt längistä laskee paljon maaleja. Nyt saatu vielä Mannerkin auttamaan ylivoimaa, niin alkaa sekin näyttämään kärppämäiseltä. Ja tätä pitäisi katsella vielä seuraavat kaksi kautta. Olen huolissaan.
 

Ränse

Jäsen
Kaikenlainen toisten käyttäjien anonymiteettiä vaarantava toiminta on säännöissämme ankarasti kiellettyä. Annettu kuukauden pelikielto.
Onko tuo McT tuo partaäijä?
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Käykääpä kurkkaamassa tepsin puolella seurantaa. Siellä mm. kommentoidaan tämän seurannan kirjoituksia aivan kiihkoissaan. Alkaa olemaan aika priceless tasoa...ei luoja.

Niin sä eka jeesustelet miten täällä tepsiläisiä. Sitten tulet itse kyselemään onko hätä ja sulle vähän vittuillaan takaisin. Selvästi myös päivystät Tepsin puolella seurantaa ja raportoit sitten tänne. Eli teet sitä täysin samaa mistä itse paheksut muita.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Niin sä eka jeesustelet miten täällä tepsiläisiä. Sitten tulet itse kyselemään onko hätä ja sulle vähän vittuillaan takaisin. Selvästi myös päivystät Tepsin puolella seurantaa ja raportoit sitten tänne. Eli teet sitä täysin samaa mistä itse paheksut muita.
Onks sulla hätä?
 

Judge Dredd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olenko ainoa, joka ei näe Kärppien pelissä edelleenkään suurta kehitystä? Aivan kamalaa peliä välillä, mutta toki silti pelejä ollaan voitettu enemmän. Maalivahti on nyt toki kunnossa, mitä nyt längistä laskee paljon maaleja. Nyt saatu vielä Mannerkin auttamaan ylivoimaa, niin alkaa sekin näyttämään kärppämäiseltä. Ja tätä pitäisi katsella vielä seuraavat kaksi kautta. Olen huolissaan.
Et

Kärkijengit menee kaukana edessä. Tepsin kans ollaan tiukilla kotona. Mitään menetettävää ei tällä kaudella olisi, kun mestaruudesta ei kuitenkaan taistella.

Ritchie kehiin
 

Teroin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken Kärpät
Nickille kolmanteen Heikkalan paita päälle urheilutopiksi ja sytytyslanka palamaan. Voin ostaa toisenkin maikkarin riistopaketin jos näin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: otep

otep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Luleå HF, BDN
Ihme on, jos Ritchie ei pelaa seuraavassa ottelussa. Jos siis haluaa vielä tämän lammaslauman kanssa pelata.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Ritchie kun ois kehissä, niin takaan että olis siistimpi peli. Pelkkä läsnäolo suodattaisi koiruudet. Huoltajat jakakoot sitten vaippoja, jos on tarvetta.
 

Imagined

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jesse Puljujärvi, Jari Viuhkola, Kärpät
Mylin petopodi haastattelusta luin rivien välistä, että Gunlerista ja Ritchiestä pitää saadaa rahoja takasin jotta vahvistuksia voitaisiin ottaa sisään. Viimeistään tämän pelin perusteella selvää, että hyökkäysosasto kaipaa vahvistuksia. Jos lisäbudjettia ei jostain taiota niin sitten se on yhtä kuin luovutus tämän kauden osalta. Kemppaisen ja Ohtamaan poissaolo tuntuu olevan aivan liikaa tälle joukkueelle.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Taisi Paasokin jäädä tuossa 0-1-maalissa hautomaan kiekkoa sillä olettamuksella, että Kaukokari pistää pelin poikki. Jösses, mikä tilanne.
 

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Olenko ainoa, joka ei näe Kärppien pelissä edelleenkään suurta kehitystä? Aivan kamalaa peliä välillä, mutta toki silti pelejä ollaan voitettu enemmän. Maalivahti on nyt toki kunnossa, mitä nyt längistä laskee paljon maaleja. Nyt saatu vielä Mannerkin auttamaan ylivoimaa, niin alkaa sekin näyttämään kärppämäiseltä. Ja tätä pitäisi katsella vielä seuraavat kaksi kautta. Olen huolissaan.

Samat ongelmat kuin Marjamäen aikana. Turusen ja Koivusen takaa ei löydy tukea.
Toki täällä osa varmaan on edelleen sitä mieltä, että Marjamäen haamun takia mm. Tiivola, Junttila, Bunnaman, Koivisto, Björkqvist ja kumppanit alisuorittaa.

Myllykoski on toistaiseksi epäonnistunut ja vahva veikkaus, että sama jatkuu ensi kaudella
 

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mylin petopodi haastattelusta luin rivien välistä, että Gunlerista ja Ritchiestä pitää saadaa rahoja takasin jotta vahvistuksia voitaisiin ottaa sisään. Viimeistään tämän pelin perusteella selvää, että hyökkäysosasto kaipaa vahvistuksia. Jos lisäbudjettia ei jostain taiota niin sitten se on yhtä kuin luovutus tämän kauden osalta. Kemppaisen ja Ohtamaan poissaolo tuntuu olevan aivan liikaa tälle joukkueelle.
Tästä voisi päätellä että Ritchien palkkaamiseen on käytetty aika paljon massia ja tähän tuo high risk - high reward varmaan myös viittaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Saattaisin pistää loppupelin ajaksi Turunen-Hyry-Anttila -ketjun kasaan. Kaikki kunnia AA Roikolle, mutta ei ole oikein tänään esittänyt mitään. Myöskään Koivunen ei ole vakuuttanut tänään, Hyry ja Anttila sen sijaan tuntuvat tänäänkin olevan asialla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös