Mielummin näin että tehdään myös itse se 3+ maalia eikä tulokset ole mitään 1-3, 2-3, 1-4.Ei kovin hyvin, kun joka matsissa soi omissa sen 3+ kertaa.
Mieluummin pinkiponkilla häviää joka pelin kuin alistuneena muna löysänä. Havulle patsas - Laten etupihalle!Siirryttiin Laten kurinalaisesta nihilistä-lätkästä Havun flippertyyppisen pinkiponki flow-lätkään.
Purettiinkohan jyppiä vastaan kirous, että voidaan voittaa jos vastustaja tekee 3 tai enemmän?Mielummin näin että tehdään myös itse se 3+ maalia eikä tulokset ole mitään 1-3, 2-3, 1-4.
Kyllä ne ainakin yhden takaiskun aikaan koomaili samaan aikaan kentällä. Koivisto toimi syöttäjänä ja Berglund veteli nilkkaralleja vieressä.Eihän ne pelaa samassa parissa. Koivisto pelaa Janduksen kanssa.
Tiedän. Jääkiekkopelissä käy välillä niin, että kaikkia pelaajia ei saa samaan aikaan vaihdettua.Kyllä ne ainakin yhden takaiskun aikaan koomaili samaan aikaan kentällä.
Vaihto joo, nyt jo 0+1 kaverilla.Vaihtoiko TPS Aution maaliin?
Tämä iltahan sen sitten osoittaa, että paremmin organisoidulla pelillä tästäkin joukkueesta olisi saatavilla paljon enemmän irti hyökkäyssuuntaan. Joko se päävalmentaja löytyy?Mielummin näin että tehdään myös itse se 3+ maalia eikä tulokset ole mitään 1-3, 2-3, 1-4.