Kärppien peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 347 884
  • 25 669

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Helposti menee mutta aivan ihana nousu Bunnamanilta
Noi on sellaisia maaleja mitä europelaajat ei edes yritä. Kanukit tykkää toimittaa kiekkoa maalille.

Siis miettikää, suurin osa pelaajista olisi kiertänyt maalin taakse ja todennäköisesti menettänyt kiekon.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Niin ja Koivisto-Berglund-kaksikko hämmentää minua. Epävarmoja pelaajia ja satunnaisia koheltajia liigassa on nähty paljon, mutta nämä kaksi ovat oikeasti aivan helvetin huonoja pelaajia tällä kaudella.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Bunnaman!!!! Maailman paras.

Uskaltaiskohan tuolle toivoa jatkopahvia? Vaatisi toki Kemppaisen ulostamisen ensi kaudeksi.
Rauhoitutaan ehkä hieman. Kauden jälkeen on viisasta katsoa, miten on mennyt ja onko yhteistä tahtotilaa jatkaa. En nyt muutaman pelin piristymisen perusteella vielä hirttäytyisi mieheen kiinni millään mottipäisellä, kun markkinoilla on kuitenkin myös tarjolla laadukkaita pelaajia kiinni, jotka tuo täysin saman roolin voivat hoitaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Rauhoitutaan ehkä hieman. Kauden jälkeen on viisasta katsoa, miten on mennyt ja onko yhteistä tahtotilaa jatkaa. En nyt muutaman pelin piristymisen perusteella vielä hirttäytyisi mieheen kiinni millään mottipäisellä, kun markkinoilla on kuitenkin myös tarjolla laadukkaita pelaajia kiinni, jotka tuo täysin saman roolin voivat hoitaa.
Joo, välillä luulen että olen Haba.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös