Kärppien peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 346 722
  • 25 669

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minusta tuolla Marjamäen potkimisella on toistaiseksi saatu vain pakkaa sekoitettua lisää. Katsotaan miten tämä kääntyy pitkässä juoksussa mutta toistaiseksi liike näyttäytyy aika erikoiselta ja vaikutukset on olleet pelkästään negatiivisia.
Olen eri mieltä. Sportia vastaan peli oli heikkoa mutta on tässä pelattu esim tänään paremmin kuin Laten aikoina usein pelattiin. Lisäksi pelaajarekryjen vuoksi Marjamäki vaan piti potkia pois, nyt voidaan sanoa että kunnon koutsi on ensi kaudeksi tulossa. Kyllä joillekin tuo asia merkitsee, ettei ainakaan ole Late puikoissa. Joten ei pelkästään negatiivisia vaikutuksia ole ollut.
 

Pedon kynnet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Turusen hieno maali oli valonpilkahdus synkkyyteen. Kuukauden maali, sanon minä. Ja se ansiosta tapellaan vielä voitosta. Kyllä pientä toivoa vielä on muuten tahmean esityksen keskellä. Josko se vielä tästä? (Ja kyllä. Tänään olen ollut melko tympääntyneellä, negatiivisellä tuulella, joten....)
 

VeeJiiJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Sharks, Avalanche
Väitän, että Koivisto on ollut tänään käänteentekevä pelaaja nilkkaralleillaan, jotka määritti pitkään koko ottelun suunnan. Manu oli jo niin karikatyyri tämän kauden itsestään, että en tiedä nauraako vai itkeä.

***

Hitto että tuosta Korpimäestä saisi irti, jos varsinkaan ketjun "dynamo" (Tiivola) ei suorittaisi niin seisovin jaloin.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Oikeen jännittää, että tullaanko jälleen hanuri pystyssä odottamaan noutajaa kolmanteen erään, vai joko vihdoin uskallettaisiin pelata ja jopa voittaa?
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Olen eri mieltä. Sportia vastaan peli oli heikkoa mutta on tässä pelattu esim tänään paremmin kuin Laten aikoina usein pelattiin. Lisäksi pelaajarekryjen vuoksi Marjamäki vaan piti potkia pois, nyt voidaan sanoa että kunnon koutsi on ensi kaudeksi tulossa. Kyllä joillekin tuo asia merkitsee, ettei ainakaan ole Late puikoissa. Joten ei pelkästään negatiivisia vaikutuksia ole ollut.
Niin silläpä sanoinkin, että saa nähdä minkälaiseksi tämä pitkässä juoksussa kääntyy. Nythän tuolla ei valmentajaa ole ollenkaan ensi kaudeksi jos ei sitten markkinoida, että Mäntymaalla mennään ja se tuskin nostaa Kärppien osakkeita pelaajamarkkinoilla senkään vertaa.

Ja tuosta olen kyllä erimieltä, että pelattaisiin nyt paremmin kuin Laten aikoina. Päinvastoin vielä kertaakaan tänä aikana Kärpät ei ole pelannut hetkeäkään niin hyvin kuin Laten kanssa parhaimmillaan. Ei toisaalta myöskään niin huonosti kuin Laten kanssa huonoimmillaan koska melkoista vuoristorataahan se oli ja peliote saattoi karata yksittäisen ottelun sisällä erinomaisesta aivan järkyttäväksi. Latesta piti päästä eroon ja kenkiminen oli oikea päätös mutta nyt sitä urheilujohtoa vasta aletaan mittaamaan.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Oulun Kärppien päävalmentaja jatkaa Marjamäen viitoittamalla tiellä jossa pelikirjaa ei ole olemassakaan ja ne vähätkin pisteet saavutetaan yksilöiden omilla ratkaisuilla...
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olipas yllättävä alku kolmanteen erään. Hyvä että lähetyksen sai taas auki.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Eiköhän tuon Westerholmin voisi jo heivata tuolta maalilta. Karhunen sisään hakemaan tuntumaa tulevaan Tappara-koitokseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös