Kärppien peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 351 432
  • 25 669

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Laitoin saunan päälle ja katsoin peliä taas hetken, onhan tämä ihan luokatonta paskaa. Joo, taidan katsoa jakson Frendejä ja sitten saunaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei tuo joukkue todellakaan pelaa valmentajaa ulos, ennemminkin päinvastoin. Joukkue yrittää ja on aika usein sähäkkä, muutama vetelys pois lukien, mutta kun se pelin rakenne EI OLE kunnossa. Arvelen, että nyt alkaa Myllykoski kartoittaa uutta valmentajaa jos ei ole sitä joulun pyhinä vielä tehnyt.
 

Koffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ja olin jopa lähdössä matsiin- onneksi en lähtenyt… enkä lähde jatkossakaan ellei jokin muutu tässä organisaatiossa…
 

Pedon kynnet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eikö noita hävetä. Tai oikeastaan koko organisaatiota hävetä. Ja minä kun olen aina yrittänyt olla positiivinen, niin nyt se on koetuksella ja kunnolla. Ja tottakai saa olla kriittinenkin kun on aihetta. Ja nyt todellakin on aihetta. Saa toki olla erimieltä...
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Laittakaa nyt vittu äkkiä tuo Berglund rautoihin. Koivistoakin noin 700 kertaa huonompi puolustaja - ja joukkuepelaaja.

Ei vittu tämä joukkue (seura pohjimmiltaan) on sekaisin.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos ei 0-2 -maali ollut lopun alkua, niin tämä alivoima sitä on.

Viimeksi meni 30s. Nyt veikkaan 19s.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Ja sitten katsotaan, kuinka kauan kiri kestää. Jos kestää. Voitto olisi kyllä iso pisteiden kannalta, ja kyllä JYP on ihan mahdollista vielä voittaa.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Ja klassista kärppää. Kiitos aivan vitusti. Sama juoni jokaisessa ottelussa. Viisaampi jättäisi väliin, mutta ei pysty. Ei käy edes mielessäkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös