Ensimmäisenä tulee mieleen SaiPa. Sitten ei tulekaan muita mieleen.Ei taida niin huonoa joukkuetta liigasta löytyä, et Kärpille häviäisi. Pelicansilta kuitenkin hyvä yritys olla huonompi.
Saipaa vastaan peli 24.1, voi jo ruveta jännittämään kumpi voittaa.Ensimmäisenä tulee mieleen SaiPa. Sitten ei tulekaan muita mieleen.
Täytyy kyllä saada vahvistuksia ennen sitä raivokasta kamppailua. Ainakin päävalmentaja, 1. sentteri ja kiekollinen pakki - muuten tulee vaikeaa.Saipaa vastaan peli 24.1, voi jo ruveta jännittämään kumpi voittaa.
Siellähän se oli jonossa toisena.Ritchie ei tainnut taaskaan osallistua kättelyihin?
Yksi osa-alue pelin muiden osa-alueiden joukossa jota ei voi huomiottakaan jättää. En edellistä peliä nähnyt mutta epävarmaa työskentelyä oli Nikeltä tänään, sylki mm. paljon eteensä kiekkoja mitä harvemmin nähdään liigan mittapuulla mitattuna niiltä ihan kärkivahdeilta.Viimeisin asia mitä syyttäisin Kärppien paskuudesta on maalivahtipeli, mutta se on helpoin kohde monelle varsinkin Westin kohdalla. Tuskin ois pienikokosempi Karhunen tuota vetoa varsinkaa ottanu sen paremmin :D
Siellähän se oli jonossa toisena.
Kemppainen on Kärppien paskin vakisentteri tällä hetkellä (Bunna ja Tiivolakin vetää paremmin). Aikamoinen saavutus, kun rosteria miettii ja miehen aiempaa tasoa. Ei missään nimessä Kepulle jatkoa enää ensi kaudelle. Täysin hyödytön riippakivi tällä suoritustasolla.Jos Hyry ei ole joulun vieton jälkeen ole tuossa Kepun paikalla, niin itselläni loppuu täysin usko tuohon hommaan. Kepu vetelee tuota alibikiekkoa, jossa aina kun hänelle kiekko tulee avauksissa niin ohjaa tai nopean haltuunoton jälkeen laittaa sen päätyyn. Tuon kokoisen kaverin pitäisi pyrkiä pysymään kiekossa ja tekemään tilaa laitureilleen omalla kaksinkamppailuvoimallaan. Voi minun puolesta siirtyä Anttilan ja Antti-Roikon keskelle jatkamaan tuota alibikiekkoa.
Ei muutakun minun puolesta Hyvää Joulua kaikille palstatovereille. Itse palaan 26.12 asiaan.
P. S. Tykkäsin tänään Bunnamanin, Tiivolan, Ritchien ja Juusolan pelaamisesta.