Jäällä on ollut tänään 3 Westerholmia. Ja sillä huonoimmalla on ollut valkoinen pelipaita tänään yllä.Westerholm on ollut tänään surkea, ikävä kyllä.
Kokko taisi joutua MarjaLaten koirankoppiin parin keskinkertaisemman matsin jälkeen.
Minä vaihtaisin päävalmentajaa. Uusi päävalmentaja saattaisi peluuttaa fiksummin myös maalivahtejamme.Minä alkaisin peluuttamaan Kokkoa ykkösvahtina. Nuorimies, huippulupaus ja pää kestää takuuvarmasti paremmin kuin Westerholmilla.
Annetaan joukkueelle ja Latelle aikaa, kevät on vasta edessäpäin.
Latesta varmaan kaikki ollaan samaa mieltä, mut eikö nää maalivahtivalinnat oo Hillin hommia? Ainakin joku ”vahva suositus” tms ohjeistus sieltä taitaa tulla pelaavasta maalivahdista.Minä vaihtaisin päävalmentajaa. Uusi päävalmentaja saattaisi peluuttaa fiksummin myös maalivahtejamme.
Ihan aidosti kysyn, että päättääkö Marjamäki tämän vai Hilli?Minä vaihtaisin päävalmentajaa. Uusi päävalmentaja saattaisi peluuttaa fiksummin myös maalivahtejamme.
Koko alkukauden sanonu, että Kokko vois olla se voittava veskari, westerholm ei tuu olemaan sitä aikoihin, vaikka ei huono olekaan. Helppoja vaan menee turhan usein.Minä alkaisin peluuttamaan Kokkoa ykkösvahtina. Nuorimies, huippulupaus ja pää kestää takuuvarmasti paremmin kuin Westerholmilla.
Periaatteessa kyllä. Emme vain tiedä, onko Marjamäki vaikuttanut kontrollifriikkinä tähänkin seikkaan. Latehan sen päätöksen loppuviimein tekee.Latesta varmaan kaikki ollaan samaa mieltä, mut eikö nää maalivahtivalinnat oo Hillin hommia? Ainakin joku ”vahva suositus” tms ohjeistus sieltä taitaa tulla pelaavasta maalivahdista.
Marjamäki kertoi itse muistaakseni Petopodissa jokunen aika sitten, että Ari Hilli tosiaan käytännössä päättää, että kuka on pelaava maalivahti, koska hän on siinä asiassa Marjamäkeä itseään paremmin kartalla.Latesta varmaan kaikki ollaan samaa mieltä, mut eikö nää maalivahtivalinnat oo Hillin hommia? Ainakin joku ”vahva suositus” tms ohjeistus sieltä taitaa tulla pelaavasta maalivahdista.
Koivistolle tais tulla pelin ekassa vaihdossa muistaakseni neljä. En tiedä onko laittanut jo uuden ennätyksen, kun ei oikein meinaa enää keskittyminen riittää tuon katsomiseen.Montako huonoa suoritusta mahtuu yhteen vaihtoon :D