Annetaanko tunnustusta vastustajallekin? Jukurit on ollut hyvä. Ylikävelyäkö odotit tästä sarjasta?Melkoinen pettymys ollut Kärpät.
Annetaanko tunnustusta vastustajallekin? Jukurit on ollut hyvä. Ylikävelyäkö odotit tästä sarjasta?Melkoinen pettymys ollut Kärpät.
Jos verta tulee tai pää irtoaa niin ehkä sitten pilli soi. Niissäkin tapauksissa voidaan laittaa tasoituksena jäähylle myös vastustajan pelaaja, joka tulee puolustamaan joukkuekaveria.No nyt meni päivänselvä Bunnamanin jäähy ohi. Ei sitten vihelletä enää mitään loppumatsissa, eihän?
Hyvin on kyllä tuo peluutus onnistunut OJ:n puolelta. Toki tuo pimentäminen on tapahtunut paikoin melko kyseenalaisin keinoin.Hyvin Immoset saanet meidän 1-sylinterin pois maalilta. Kovasti joutuvat painimaan.
Annetaanko tunnustusta vastustajallekin? Jukurit on ollut hyvä. Ylikävelyäkö odotit tästä sarjasta?
No ei ainakaan tasan tarkkaan niin kuin tästä ketjusta saa lukea. Olen tosin enemmän yrittänyt seurata peliä kuin laskea rikkeitä tai viheltämättä jättämisiä.
Joo samaa mieltä olen kyllä, mutta peli on edelleen auki. Keväällä ei tyylipisteitä jaella. Olen erittäin tyytyväinen, jos Kärpät tämän pelin vie.Hyvä on Jukurit en sitä tarkoita.
Kärpät hermoilee ja pomputtelee kiekkoa joka tilanteessa. Hyökkäyspeli on hukassa
Joo samaa mieltä olen kyllä, mutta peli on edelleen auki. Keväällä ei tyylipisteitä jaella. Olen erittäin tyytyväinen, jos Kärpät tämän pelin vie.
Jaa, jokos se jatkoerä alkoi?Aktiivinen osapuoli voittaa yleensä jatkoajalla. Kärpät ei ota aloitetta jostain syystä.
Jep. Katsellaan se/ne jatkoerä(t) ensin.Aktiivinen osapuoli voittaa yleensä jatkoajalla. Kärpät ei ota aloitetta jostain syystä.
Oisko Karhunen ottanut? Kokko ois ainakin. Sori oli aivan pakko :)Pakko nostaa esille tässä vaiheessa myös Westerholm, todella hyvä peli häneltä ollut tänään
Onneksi siellä on kokenut Karhun... hetkinen?Taposelta maukas matsi tänään.