L. Paraske
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Kovaa käy kyllä Jukurit päälle, hieno alku heiltä.
Vähän sama fiilis. Olisi hienoa jos ensimmäisen erän loppuun selvittäisiin ilman takaiskuja.Itse veikkaan, ettei Jukurit jaksa millään tällaista kiekkoa pelata loppuun asti. Kärpät menee menojaan
Jos joku jaksaa, niin Jukurit, mutta kyllä Kärpät tulee parantamaan reilusti vielä tässä pelissä. Kieltämättä kyllä loistava alku Jukureilta, maalit vain puuttuu. Onneksi.Itse veikkaan, ettei Jukurit jaksa millään tällaista kiekkoa pelata loppuun asti. Kärpät menee menojaan
Huomenna viimestään näkyy jos koko pelin painavat tähän tyyliinJos joku jaksaa, niin Jukurit, mutta kyllä Kärpät tulee parantamaan reilusti vielä tässä pelissä. Kieltämättä kyllä loistava alku Jukureilta, maalit vain puuttuu. Onneksi.
Juuri olin tulossa kirjoittamaan viestiä täysin samoilla sanoilla.Kappe on herännyt henkiin. Kevvvvään miehiä?
Voitetaan nyt ensin tämä.Huomenna viimestään näkyy jos koko pelin painavat tähän tyyliin
Miinukselle painuu raikkaasti. Pudotuspelit tähän mennessä yhtä selviytymistä ja hasardein pakki yhdessä Berglundin kanssa.Jandus voidaan kyllä laittaa sinne epäonnistuneet ulkomaalaishankinnat -koriin.
No mitä helvettiä, eikä olla :D toki tulin mukaan vasta Kärppien YV aikana, mutta ihan tasainen matsihan tää on ollut sen jälkeen. Jukureilla se yks huippupaikka, siinäpä se.Kusessa ollaan saatana.