Yhtälailla Junttilan playmaker-rooli ei aukene mulle yhtään.Jandus ylivoimalla neliön keskellä maskissa ei kyllä aukene minulle, ei millään.
Jullehan pelasi jälleen yv hyvin. Maalikin oli aika lähellä.Yhtälailla Junttilan playmaker-rooli ei aukene mulle yhtään.
Ilu on miettinyt tätä vaikka ja kuinka monta kuukautta.DJ laittaa musan soimaan tietokoneelta ja siirtyy räpläämään puhelinta. Wau minkä tapahtuman Kärpät on luonut. Peto tanssii vieressä. "Kova" meininki Raksilassa.
Kertoo paljon meidän hyökkääjistä tällä hetkellä.Jullehan pelasi jälleen yv hyvin. Maalikin oli aika lähellä.
Julle taitaa olla paras hyökkääjä jopa pelaaja tällä hetkellä, poislukien Nikke.
Pitäähän sitä lipun hinnalle saada vastinetta.DJ laittaa musan soimaan tietokoneelta ja siirtyy räpläämään puhelinta. Wau minkä tapahtuman Kärpät on luonut. Peto tanssii vieressä. "Kova" meininki Raksilassa.
Ilu vois alkaa ite maskotiksi. Tarvinneeko edes mitään asua? Tekis ainakin jotain järkevää.Ilu on miettinyt tätä vaikka ja kuinka monta kuukautta.
Käy se kuulemma yritysaitioissa heittämässä yläfemmoja.Ilu vois alkaa ite maskotiksi. Tarvinneeko edes mitään asua? Tekis ainakin jotain järkevää.
Ilu taitaa olla se VIP maskotti. Patsastelee otteluisäntien kanssaIlu vois alkaa ite maskotiksi.