Kärppien peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 328 898
  • 25 669

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Höpöhöpö. Kalpa aloitti hyvin ja Kärpät vienyt viimeiset minuutit. Tasainen ja kaksijakoinen erä, ei tässä kokonaisuudessaan missään purjeessa olla oltu.
Viestin kirjoittamisen hetkellä erä oli selkeästi KalPa -merkkinen. Kärpät iski ensimmäisestä hyökkäysalueen vyörytyksestä.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Komea erä. KalPan koohotus pidettiin nätisti kulmissa ja itse suoraviivaista ja tehokasta hyökkäyspeliä.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Hetki alusta mentiin taas sitä samaa mitä on KalPaa vastaan nähty monta vuotta: 3,85 potkua jäljessä joka tilanteeseen. Onneksi saatiin pelistä kiinni ja 15min näytti parhaalta mitä on nähty pitkään aikaan tässä otteluparissa.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Alun pieni hakeminen oli odotettua pitkän tauon ja uusittujen ketjujen myötä, mutta ekan vitosen jälkeen Kalpaa saatiin kuriin paremmin ja omakin luistin lähti liikkumaan. Erityisesti sytyttää tuo kamppailuhalukkuus vastustajan päässä, siellä on välillä parikin jätkää maalin takana nujuamassa. Björkqvistiä on näkynyt jo nyt enemmän kuin parissa viime pelissä yhteensä.

Vähän sellaista kulmissa pyörimistä molemmilla, mutta merkki siitä että puolustuspelaaminen toimii. Kärpiltä pari selvää uinahdusta ja sitämyöten laatupaikkaa vieraille, mutta ei-voittava Westerholm ollut hereillä.

Tiukka matsi luvassa.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Koivunen-Bunnaman-Junttila kentässä on yhden erän perusteella aihiota. Hermonen ei ainakaan vielä oikein täydentänyt ykköstä. Melkein laittaisin Kapen sinne tekemään tilaa Turuselle, joka on kiekon saadessaan aina hyvä.

Westerholmilta vahva erä.
 

johtaja48

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hermonen ei ainakaan vielä oikein täydentänyt ykköstä. Melkein laittaisin Kapen sinne tekemään tilaa Turuselle, joka on kiekon saadessaan aina hyvä.
Olen eri mieltä tästä. Björqkvistin kiekolliset avut eivät millään riitä pelaamaan tulosketjujen jääkiekkoa. Hermosella sentään luistin liikkuu ja pystyy jossain määrin tekemään hyviäkin ratkaisuja hyökkäysalueella.
 

Ryskytraktori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KRP, Höyhtyän Pallo-Eerot
Olen eri mieltä tästä. Björqkvistin kiekolliset avut eivät millään riitä pelaamaan tulosketjujen jääkiekkoa. Hermosella sentään luistin liikkuu ja pystyy jossain määrin tekemään hyviäkin ratkaisuja hyökkäysalueella.

Itse en näe kumpaakaan tuossa paikalla, mutta jos toinen pitäisi valita niin ehdottomasti juurikin Hermonen.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Olen eri mieltä tästä. Björqkvistin kiekolliset avut eivät millään riitä pelaamaan tulosketjujen jääkiekkoa. Hermosella sentään luistin liikkuu ja pystyy jossain määrin tekemään hyviäkin ratkaisuja hyökkäysalueella.

Joo no.. Voi olla, mutta nyt oli aika hukassa tämän yhden erän. Toivotaan, että löytää samoille taajuuksille.

Lähinnä vain, että Turusella voisi olla enemmän tilaa.. En haluaisi toki minäkään kumpaakaan sinne... Mutta vähän vajavaista on tosiaan tason laajuus kärjessä.. Antoselle/Gunlerille tuossa olisi näytönpaikkaa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös