Tätä samaa olen ihmetellyt :DEikö miehen muutenkin pitäisi olla Slovakiassa valmentamassa, vai mitä helvettiä mies tekee Raumalla?
Tätä samaa olen ihmetellyt :DEikö miehen muutenkin pitäisi olla Slovakiassa valmentamassa, vai mitä helvettiä mies tekee Raumalla?
Bunnaman sentään näyttää nykyään vahvistukselta, Gunler heikennykseltä.Näyttää kyllä, että nyt bunnaman on se ainoa joka pelaa tuosta kentästä, julle tekee pakin hommia viivalla ja gunler pyörii sormi suussa
Kyllä ja kyllä. En tiiä kauanko porukka antaa aikaa noelille aikaa tsempata, ku ihan hirveästi ei kaveria näyBunnaman sentään näyttää nykyään vahvistukselta, Gunler heikennykseltä.
Siellähän olisi esimerkiksi Latelle valmentajan paikka studiossa. Hän on itse asiassa MM-studiossa nähdyn perusteella hyvä telkkarissa.Tätä samaa olen ihmetellyt :D
Tulevan kauden valmentaja seuraamassa joukkueensa edesottamuksia?Eikö miehen muutenkin pitäisi olla Slovakiassa valmentamassa, vai mitä helvettiä mies tekee Raumalla?
Kyllä Westerholm pystyy tilastojen valossa aivan samaan ja ehkä vähän paremminkin. En minä silti pahaksi laita jos jää Ouluun.Kyllä tässä vähän kaihoisa tunnelma on, tällaista maalivahtipeliä tuskin nähdään enää loppukaudella, mikäli Karhunen jää reissultaan Helsinkiin.
Kyllä Westerholm pystyy tilastojen valossa aivan samaan ja ehkä vähän paremminkin. En minä silti pahaksi laita jos jää Ouluun.
Päästi maalin joten peli Karhusen osalta pilalla minun kirjoissani. Aivan kuten eilen pelokkaalla Westerholmilla yhden päästetyn jälkeen.Karhunen pelasi jälleen hyvä erän.
Toivottavasti ymmärrettäisiin paremmin mitä huippumaalivahti tekee sen lisäksi, että torjuu pahat kudit.
Kyllä tässä vähän kaihoisa tunnelma on, tällaista maalivahtipeliä tuskin nähdään enää loppukaudella, mikäli Karhunen jää reissultaan Helsinkiin.
Tuo tilastojen miettiminenkään ei ihan kaikkea kerro.Kyllä Westerholm pystyy tilastojen valossa aivan samaan ja ehkä vähän paremminkin. En minä silti pahaksi laita jos jää Ouluun.
Kyllä! Teemu Turunen. Olipahan ylivoimaa!Joko se ylivoima saatais taas toimimaan?