Varmaan kun naamatusten oli niin pienenä kun herra naureskeli Joensuun toilailuille, mutta kun pääsi tuomareiden ja joukkuekavereiden taakse piloon niin alkoikin naama punaisena huutelu ja riehuminen. Lähellekkään Ritchietä ei kuitenkaan uskaltanut mennä.
Oukkidoukki. Eli kyseessä oli tämän sorttinen ”kovuus”. Näytöt nolla ja nekin luokkaa suckerpunch. Itse en arvosta tämän tyyppisiä pelaajia pätkääkään. Kiitos kuitenkin asiallisesta vastauksesta! Ei ollut tarkoitus provoilla vaan ihan keskustelun pohjaksi kyselin. Huomenna onkin sitten teillä vastassa ihan oikea jääkiekkojoukkue..:)Varmaan kun naamatusten oli niin pienenä kun herra naureskeli Joensuun toilailuille, mutta kun pääsi tuomareiden ja joukkuekavereiden taakse piloon niin alkoikin naama punaisena huutelu ja riehuminen. Lähellekkään Ritchietä ei kuitenkaan uskaltanut mennä.
Juusolalla on kyllä ihan hyvä pelirohkeus ja hyvät hoksottimet. Kyllä tuosta hyvä pakki tulee, oli sitten Kärpissä, Ruotsissa tai jossain muualla.
Joo samaa nauroin että hyvin jinxasin. :DPeli-ilo. Se loistaa tän hetken Kärpissä. Pelaaminen näyttää hauskalta, eikä pelätä epäonnist
Samalla hetkellä ei saa Ikosta kuriin maalin edessä. Mut muuten ihan samoilla linjoilla
Kieltämättä Joensuuta on vaikea arvostaa näillä näytöillä.Oukkidoukki. Eli kyseessä oli tämän sorttinen ”kovuus”. Näytöt nolla ja nekin luokkaa suckerpunch. Itse en arvosta tämän tyyppisiä pelaajia pätkääkään. Kiitos kuitenkin asiallisesta vastauksesta!
Jep. JYPiä vastaan kaksi maalia meni Juusolan piikkiin. Alkaa käydä kevyeksi Juusola.Ujo oli Juusolan suoritus.
Mukavaa kun tulit tänne kertomaan että et arvosta pätkääkään tälläisiä pelaajia.Oukkidoukki. Eli kyseessä oli tämän sorttinen ”kovuus”. Näytöt nolla ja nekin luokkaa suckerpunch. Itse en arvosta tämän tyyppisiä pelaajia pätkääkään. Kiitos kuitenkin asiallisesta vastauksesta!
Pelais hyvin pari peliä, mietin jo silloin että erottuuko vain tuolla liikkellä positiivisesti tuosta muusta harmaasta massasta. Nyt ollut heikko viime pelit.Jep. JYPiä vastaan kaksi maalia meni Juusolan piikkiin. Alkaa käydä kevyeksi Juusola.
Todellakin. Ei pelkää pelata vaikka ei ole koolla pilattu. Sorvaisin kyllä 7-8.pakiksi jatkon jos mahdollisuus on. Edellä pieniniemeä ja Olkkosen peli ei ole tälle kaudelle ollut niin vahvaa.Juusolalla on kyllä ihan hyvä pelirohkeus ja hyvät hoksottimet. Kyllä tuosta hyvä pakki tulee, oli sitten Kärpissä, Ruotsissa tai jossain muualla.
Eli sivuutat kaikki ne kovat ja puhtaat taklaukset ja Melartin puheluun vastaaminen, jonka nyrkkeilyn voitti. Taas tätä agendalla puhumista, sivuutetaan osa asioista ja puhutaan täten pelkkää paskaa.Eli kyseessä oli tämän sorttinen ”kovuus”. Näytöt nolla ja nekin luokkaa suckerpunch. Itse en arvosta tämän tyyppisiä pelaajia pätkääkään.