Kärppien peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 355 253
  • 25 669

Vyuola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Roki
On tuolla pelistä toiseen niin monta alisuorittajaa, tai nykytasolta niin paskaa, että tympäsee kattoa kyseisten pyöriskelyä ja pehmoilua
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joko Stenius on palkattu takaisin? Ei mitään asiaa käyttää edes päällä ennen tuota.
Ymmärrän tuon. Kaleva hoiti ihan päin persettä tuon homman. Asianmukainen, avoin ja reilu toiminta olisi mahdollistanut Stenkalle viimeisessä lähetyksessä katsojien kiittämisen ja hyvästelemisen. Minä olen kuitenkin hyvissä väleissä Stenkan kanssa, vaikka suruajan jälkeen olenkin alkanut vieraspeleissä laittamaan Radio Kalevan selostuksen näiden Maikkarin surkimusten päälle. Alkio on toki huippu. Stenius vetää hyviä ennakoita RadioMegassa. Niitä kannattaa kuunnella myös.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olet kehunut niin paljon jo Radio Kalevaa, että maksaa kai ne sinulle jotakin näistä viesteistä :D
Olen myös haukkunut paljon Radio Kalevaa. Viimeisessä viestissä viimeksi. Ihan vain hyvää hyvyyttäni niitä kannattajia kohtaan,jotka tuskailevat Maikkarin tunareiden kanssa, kerron, jotta vaihtoehtoja on.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mäntymaa ei ole vaihtoaitioissa. Eivät vielä tiedä selostajat, jotta miksi. Toivottavasti ei sairas.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös