Tilauksessa yksi "Oijoijoi se kilahtaa tolppaan".Naureskelin tuossa aikaisemmin itsekseni, että samanlaisia iskulauseita sieltä tulee :D vieläpä samalla tyylillä, eli ei istu muuhun selostukseen millään tavalla.
Tilauksessa yksi "Oijoijoi se kilahtaa tolppaan".Naureskelin tuossa aikaisemmin itsekseni, että samanlaisia iskulauseita sieltä tulee :D vieläpä samalla tyylillä, eli ei istu muuhun selostukseen millään tavalla.
Vain Juti puuttuu.Naureskelin tuossa aikaisemmin itsekseni, että samanlaisia iskulauseita sieltä tulee :D vieläpä samalla tyylillä, eli ei istu muuhun selostukseen millään tavalla.
Vuosia otteluseurantaa lukeneena voin sanoa, että koko forumin suurin tuomareista valittaja.Heh, piti käydä vähän stalkkaamassa ja tosiaan, aika paljon on tuomareista tai jäähyistä itkenyt ko. nimimerkki
Marjamäki oli kyllä melkoinen joukkueen ankeuttaja.Mäntymaan Kärpät kyllä vaikuttaa henkisesti paljon ehjemmältä kuin Marjamäen Kärpät koskaan (viime stintillä). Eihän tuo vieläkään kaunista ole, mutta luotto Havuun kasvaa enemmän ja enemmän.
Olinko minä tosiaan listalla? Aika magee suoritus sitten tuolta tyypiltä tänään tässä ketjussa, kun sai sullottua molemmat suosikkiaiheensa samaan viestiin.Tuomareista ja McTorsosta itkemistähän tuo on näemmä ollut.
Havu on ansainnut jatkosopimuksensa. Apuvalmentajana. Edelleen olen sitä mieltä, että verkot on syytä pitää vesillä valmentajamarkkinoilla. Vaikka joku kaappaus Ruotsinmaalta joka voisi ajaa Kärppiinkin vähän modernimpaa pelitapaa mitä Havunkin on hyvä kakkosena opiskella ja lisätä valmentajan työkalupakkiinsa.Mäntymaan Kärpät kyllä vaikuttaa henkisesti paljon ehjemmältä kuin Marjamäen Kärpät koskaan (viime stintillä). Eihän tuo vieläkään kaunista ole, mutta luotto Havuun kasvaa enemmän ja enemmän.
Havu on ansainnut jatkosopimuksensa. Apuvalmentajana. Edelleen olen sitä mieltä, että verkot on syytä pitää vesillä valmentajamarkkinoilla. Vaikka joku kaappaus Ruotsinmaalta joka voisi ajaa Kärppiinkin vähän modernimpaa pelitapaa mitä Havunkin on hyvä kakkosena opiskella ja lisätä valmentajan työkalupakkiinsa.
Pakko joku viheltää, ettei ole niin läpinäkyvää..Ohhoh. Nyt huomasi korkean myös Tapparan mieheltä. Aikamoista. Rasti ruutuun. Hyvä!
Korpimäki on kyllä ollu hyvä.Korpimäki on kyllä vahvan oloinen. Ensi kaudeksi vaan roolia