Olin juuri alkamassa kirjoittamaan, että toivottavasti Kemppaiselle ei tarjota ensi kaudeksi jatkoa.Kemppainen on täysin hyödytön kiekollisessa pelissä
Alkaa olla kieltämättä aika "väsynyt" mies nykyään, eikä vahvuuksia tunnu olevan enää tähän liigaan. Samaa mieltä - aika "päästää irti", eikä jatkoja.Olin juuri alkamassa kirjoittamaan, että toivottavasti Kemppaiselle ei tarjota ensi kaudeksi jatkoa.
Mitä? En tiedä huomasitko milloin tuo ketjunootti tuli ja millaisia viestejä silloin kirjoiteltiin.Moderaattoreille terveisiä taas: Jos peli on luokatonta, ja sitä kritisoi, niin sillä ei ole mitään tekemistä provosoinnin kanssa. Jos peli ei kulje, niin pitäisikö silloinkin vain kehua että onpas meillä hienosti pelaava joukkue. Jos asiallinen kritiikki menee ihon alle, voi itse katsoa peiliin ja miettiä, onko itsetunnon kanssa ongelmia
Juuri tein saman, ja uhkaavasti näyttää että vituiksi menee sekiOtinpa kerrankin Veikkaukselta tarjouksen vastaan ja lahjoitin koko pelitilin Pelicansin voitolle. Kerroinkin oli yli kuuden niin eiköhän Kärpät tämän jotenkin handlaa.
Varsinkin kun se liike ei ole vastustajien veroista edes pelin alkupuolella.Onkohan toi Kärppien kuntopohja ihan päin helvettiä kun tuntuu että kolmannessa erässä aina loppuu liike. Voi tuo toki olla henkimaailman juttujakin mutta jotain tässä on pielessä
Ei auta kuin toivoa, että Myllykoski on tilanteen tasalla ja ymmärtää ettei tämä tie johda mihinkään vaikka jonku voiton sieltä täältä onnistuisikin Kärpät kairaamaan.Paskaahan tämä on taas ollut, mutta otetaan nyt se voitto kuitenkin.
Kyllähän Myllykoski jo vähän vihjaili, että koko valmennustiimi (pl. Hilli, toivottavasti) menisi vaihtoon. Luotan Myliin.Ei auta kuin toivoa, että Myllykoski on tilanteen tasalla ja ymmärtää ettei tämä tie johda mihinkään vaikka jonku voiton sieltä täältä onnistuisikin Kärpät kairaamaan.
Missä vihjaili ja milloin?Kyllähän Myllykoski jo vähän vihjaili, että koko valmennustiimi (pl. Hilli, toivottavasti) menisi vaihtoon. Luotan Myliin.