kärpän_nahka
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Tämä just alleviivaa sitä, miksi koko trio olisi pitänyt pistää vaihtoon. No nyt ei tietty pystytty kun mitään suunnitelmaa ei ollut tulevasta valmentajasta.Tuo oli kyllä melko kulmakarvoja kohottava kommentti ennen peliä.
Lieneekö sitten miettinyt asian niin, kun kuitenkin Laten valmennusryhmään hän itsekin kuului, että tulisi suolanneksi itsensäkin samalla jos olisi paskonut "rakenteitten päälle" peliä edeltävässä haastattelussa.
Karmea strateginen virhe tämäkin, kesken kauden tehtynä. Itse uskottelin itselleni, että joku plaani Mylillä tähän on valmiina taskussa, mutta niin väärässä olin. Mies tais sanoa Kalevan haastattelussa, että ”en osaa nyt sanoa valmentajamarkkinoista mitään, ehkä kohta alkaa puhelin meille päin soimaan” - ei helv…ti mitä puuhastelua jos oikeasti pitää paikkaansa, että mitään taustoja ei ennen potkuja ole tehty. Melkosta touhua.
Nythän siellä tietty valmentajapuolella rahastus alkaa käymään kun kaverit hoksaa tilanteen ”jaa, teillä ei siis ole päävalmentajaa nyt ollenkaan ja kevätaurinko kohta paistaa? No, voin mä tulla, ajattelin, että oiski joku 300k€ tuosta keväästä”.
Melkosta touhua.
Viimeksi muokattu: