Kärppien peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 353 875
  • 25 669

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Eli luultiin, että saadaan samanlainen yhden tempun poni mitä Pate Laine mutta paremmalla hinta-laatusuhteella?
Nykyäänhän sitä on näin toimistolla vissiin ajateltu.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
En vaan ymmärrä näitä haastoja hyvässä paikassa jotka vedetään kohti kulmaa? Hetki sitten taas.
Mulle ainakin junnuna jo opetettiin että siihen keskelle niin saa maalipaikan.
 

VeeJiiJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Sharks, Avalanche
Gunlerkin voisi laittaa Sihvoselle jauhot suuhun. Muussa tapauksessa, paitsi veskareiden osalta, Petterikin on tällä kertaa valitettavan oikeassa.
 

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
Huonompiahan tässä taas ollaan.

Eipä tämä HMV-jengi oikein minkäänlaisia tunteitakaan kyllä herätä.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Nyt kun kysyit, niin en hitossa.

Ja samalla Ritchiellä tuhannen taalan paikka laittaa eka häkki.
Kirosin kanssa että pikku kynät yritti. Nyt ei vaan mennyt mutta menee vielä.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Matsia en näe, mutta Radio Kalevan lähetys on aivan karmeaa kuraa.

Mega, Hepola, ja Stenkka takaisin.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Varsin tylysti on Gunlerin tilannetta analysoitu.
Mun mielestä Gunler saa tuotettua lisäarvoa lähes aina kun pääsee kiekkoon hyökkäysalueella. Sanoi itse olevansa vähän hukassa Marjamäen pelisysteemissä niin ehkä tarkoitti myös hyökkäysalueen pelaamista kun ei osaa siellä oikein tehdä itseään pelattavaksi. Toki ne kerrat kun saa pelattua niin Koivuselta kiekkoa ei saa millään. Huonosti toimiva ketju kokonaisuutena joka ei edes varsinaisesti ole yhdenkään yksittäisen pelaajan vika vaan tuossa ei oikein kukaan pääse nousemaan esiin.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Ritchieltä kyllä vois nähdä pari puhdasta niittiä vielä tänään. Hyvin on vetäny edellisiin peleihin verrattuna.
Pikkasen otin extra seurantaan kaverin ja parantaa kyllä peliään vaikka pari kertaa happea on näyttänyt ottavan niinkuin ite aikoinaan ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös