Illan paras anti häneltä oli se kun koitti heittää pikkukikkaa jalkojen välistä mutta päätykin vattalleen laidan viereen! :DNyt tuli ekaa kertaa seurattua tosissaan antosta koko peli, onhan se ihan saatanan turha jätkä tuolle joukkueelle. Ei käytännössä tee mitään vaihto toisensa jälkeen.
Lähes koko kauden piinannut ongelma ja suurimpia syitä miksi Kärppien alueella on pitkiä pyörityksiä vähänkään varteenotettavien vastustajien toimesta. Vähentää aika tehokkaasti myös hyökkäyspeliä. Luulisi valmennuksen näkevän tämän ongelman, mutta vähän epäilen että ei ole aseita ja työkaluja korjata.Kärpiltä kelpo peli muutoin, paitsi luokaton puolustusalueen kiekollinen pelaaminen. Siis kymmeniä kiekon menetyksiä joko harhasyötön, heikon purun tai kuskaamisen seurauksena. Toki HIFK:n laadukkaalla karvauspelaamisella oli iso merkitys, mutta silti, ei noin voi pelata kiekolla omalla alueella.
Välillä mietin, että löytyykö sinulta vaatimustasoa ollenkaan muita, kuin Liigan tuomaritoimintaa kohtaan. Ilmeisesti sitten ei. Ainakin tämän meidän seuramme kohdalla tyydyt usein kovin vähään.Täällä asetettu nollan pisteen tavoite tälle viikolle ei toteutunut. Ihan tyytyväinen olen eiliseen pisteeseen lopulta. Taisteltu piste.
Mulla on tavoitteena mestaruus ja tältä viikolta tässä vaiheessa neljä pistettä. Kyllä tuo tämän viikon nolla pistettä luvassa, oli ihan muiden höpinää ja höpinäksi se osoittautuikin.Välillä mietin, että löytyykö sinulta vaatimustasoa ollenkaan muita, kuin Liigan tuomaritoimintaa kohtaan. Ilmeisesti sitten ei. Ainakin tämän meidän seuramme kohdalla tyydyt usein kovin vähään.
Kovat, jopa utopistiset tavoitteet olet joukkueellemme asettanut. Kovin ristiriitaista olla kuitenkin tyytyväinen yhdeen pisteeseen isoa, pahaa IFK:ta vastaan. Mestaruustaistoon tarvitaan hieman paremmat lähtökohdat, kuin tällä tahdilla vääjäämätön säälikierros.Mulla on tavoitteena mestaruus ja tältä viikolta tässä vaiheessa neljä pistettä.
Nolla vai yksi, onko sillä loppupeleissä merkitystä. Pääpointti lienee kuitenkin kristallin kirkas: Kärpät enemmän häviää, kuin voittaa muita isoja vastaan.Kyllä tuo tämän viikon nolla pistettä luvassa, oli ihan muiden höpinää ja höpinäksi se osoittautuikin.
Ei, kyllä se voimakas pointti, jota minä kommentoin, oli se, että tältä viikolta tulee varmat nolla pistettä. Ei tullut.Nolla vai yksi, onko sillä loppupeleissä merkitystä. Pääpointti lienee kuitenkin kristallin kirkas: Kärpät enemmän häviää, kuin voittaa muita isoja vastaan.
Tämä jää nähtäväksi, toisin kuin tämän viikon nolla pistettä.Pahinta höpinää on mielestäni puhua mestaruuksista tämän joukkueen kohdalla.
No, hyvät sinulle. Yksi piste ei tässä kujanjuoksussa kuitenkaan paljoa merkitse.Ei, kyllä se voimakas pointti, jota minä kommentoin, oli se, että tältä viikolta tulee varmat nolla pistettä. Ei tullut.
Jos meillä kaikilla ois sama tapa kannattaa ja ajatella, ois palstalla melko hiljasta. Itse oon realisti, ja jossain määrin skeptinen, ainakin nykyajan kärppien kohdalla. Yhtä peliä vaille kaikki katsoneena, suurin osa kotipeleistä paikan päällä, ei tuo peli ihan hirveästi ole muuttunut syksystä. En tiiä onko muut huomannu, mutta monissa voittopeleissä voitto on ratkennu vastustajan virheisiin, mikä tottakai kuuluu kiekkoon, mutta sitä muutamia vuosia sitte ollutta vyörymistä vastustajan päälle, ja sen myötä pelien voittamisesta, ei ole kyllä näkyny. Virheitten määrä ja tekijäkunta on varsin vakio, lepsuiliat on samat jätkät pääasiassa illasta toiseen, erikoistilanteet seilaa. Varmuus, nopeus ja röyhkeys mitä joskus oli, on kiva muisto tällä hetkellä.Ei, kyllä se voimakas pointti, jota minä kommentoin, oli se, että tältä viikolta tulee varmat nolla pistettä. Ei tullut.
Tämä jää nähtäväksi, toisin kuin tämän viikon nolla pistettä.
Nimenomaan. Vaikka Mannerin viimeinen kausi menikin aivan vihkoon, niin olihan ne edeltävät vuodet mahtavaa aikaa käydä matseissa, ja seurata Kärppiä ylipäätään. Tuosta 'Mamban' viimeisestä kaudesta alkaen seuraaminen on tuntunut vuosi vuodelta enemmän pakkopullalta, kun resursseja ollaan käytetty aivan miten sattuu.Varmuus, nopeus ja röyhkeys mitä joskus oli, on kiva muisto tällä hetkellä.
Ajatteles. 4 kautta on katsottu tätä konttaamista ja vahvasti siltä näyttää, että 5. kausikin on tulossa...Nimenomaan. Vaikka Mannerin viimeinen kausi menikin aivan vihkoon, niin olihan ne edeltävät vuodet mahtavaa aikaa käydä matseissa, ja seurata Kärppiä ylipäätään. Tuosta 'Mamban' viimeisestä kaudesta alkaen seuraaminen on tuntunut vuosi vuodelta enemmän pakkopullalta, kun resursseja ollaan käytetty aivan miten sattuu.
Lauantai. IFK kotona. Loppuunmyyty halli. Uusi NHL-mies tekee kotidebyyttinsä.
Ei saatana.
Juuri näin. Ja jos silloin tällöin kaadetaan iso vastustaja, toimiston väki ajattelee kaiken olevan hyvin. Pitää toivoa ja jopa suorastaan rukoilla, että uusi urheilutoimenjohtajamme näkisi kokonaisuuden ja saisi puhallettua pelin poikki ja onnistuisi naaraamaan tekijämiehen uudeksi päävalmentajaksi asap.Tamperelaiset ovat jo menneet ja kun HIFK saa taas pelin uomiinsa viime kauden tapaan, karkaa Kärpiltä. Kärppien onni on ollut Pelicansin ja TPS:n konttaaminen. Sen takia roikutaan tuossa kärjen takana.
Saahan näitä toivoa mutta varmaan samat kokoonpanot kuin eilen. Jäärä mikä jäärä.Toiveena olisi myös täksi illaksi joku järki ketjuihin. Hyry ykkösen keskelle, johon laidoille Koivunen ja Gunler. Ritchie taas Kepun ketjuun Antosen tilalle. Ja ei Olkkonen-Kivistö pakkiparia, eihän Late?
Pakkohan sinne on raahautua, mutta harmaalla linjalla. Selvinpäin ei kestä. Ja kahden erän jälkeen pois kun mitään ei tapahdu.
Kaikille Kärpille? Mun mielestä kyllä ollut jo monta vuotta niin.Katselin tuossa, että oliko kaikille pelaajille kaivettu kaulasuojat? Jos en väärin nähnyt niin erittäin positiivinen asia.