Ei kyllä se mun mielestä suorittaa ihan tasollaan. Sen tason ei pitäisi riittää kokoonpanoon mutta tilanne on mikä on. Epätasapainoinen joukkue.Olkkosen voi tuosta pyyhkiä pois. Luokatonta tekemistä tänään(kin).
Ei kyllä se mun mielestä suorittaa ihan tasollaan. Sen tason ei pitäisi riittää kokoonpanoon mutta tilanne on mikä on. Epätasapainoinen joukkue.Olkkosen voi tuosta pyyhkiä pois. Luokatonta tekemistä tänään(kin).
Sori huutelut tähän lafkaan, etenkin kun peli meillä kesken, mutta samaa ihmetellyt omien kanssa koko kauden. Alkaa jo hiljalleen naurattaa, kyyneleet on loppu.Ihan ihme tilanteista tulee noita 2vs1-hyökkäyksiä omiin.
Kyllä tässä tilanteessa ainakin antaisin Juusolalle mahdollisuuden näyttää mikä on miehiään. Voi olla että on paska, mutta kokeilla kannattaa, kerta mies tuonne on roudattu. Kuinka paljon paskempi se noita nykyisiä hasardeja voisi muka olla?Viltittäisin, jos pakistossa riittäisi leveyttä.
Totta just nyt, vaan tämän Laten toisen tulemisen aikana ukkoilla on tapana taantua. Jos esim. Nokka tulisi vaivihkaa tarjolle, niin vaihtaisin heti.Ei tämä Gunlerkaan tuo kyllä joukkueeseen yhtään mitään.
Olet täysin oikeassa, mutta onhan se kieltämättä ongelma, että Kärppien joukkue on niin hemmetin raskasjalkainen.Edelleen olen sitä mieltä, että ei tässä joukkueessa ole näin huonoja pelaajia. Joukkue on vaan älyttömän huonosti valmennettu pelitavallisesti.
Tässä joukkueessa nelosketjua (höystettynä Turusella), sekä maalivahteja lukuunottamatta ei tuo Oulun Kärppiin yhtään mitään.Ei tämä Gunlerkaan tuo kyllä joukkueeseen yhtään mitään.
Bunnaman ja Björkqvist on vaan joukkueen huonoimmat vaihtoehdot ketjukavereiksi, Heikkala mukaan lukien. Vaikea tuossa on kenenkään loistaa, kun kenelläkään ei ole peliälyä tai kiekollista taitoa. Puheet ”änäriketjusta” ovat vain naurettavia. Ei Bunnaman tai Björkqvist edes ole mitenkään suoraviivaisia. Käykää katsomassa tilastoista esim miten usein vaikka Bunnaman laukoo peleissä.Ritchie taitaa olla tyhjä arpa. Ei siis välttämättä miehen itsensä takia, vaan sen että menee täysin hukkaan tuossa Marjamäen antikiekossa.
Eihän siellä tarvitse edes tehdä mitään kun nämä vitun paskat syöttää enemmän vastustajien lapaan kuin omille.Kylläpä on helppo paineistaa Kärpät irti kiekosta.