Vahvat Kamil Kreps-vibat.Missä helvetissä piileskelee Bunnamanin ylivoimainen fyysinen preesens? Käytä nyt helvetti sitä kroppaa.
Liekö Late kieltänyt että älä taklaa, niin ei saada jäähyjä?Missä helvetissä piileskelee Bunnamanin ylivoimainen fyysinen preesens? Käytä nyt helvetti sitä kroppaa.
Aaltoja! Torille!Kivistö riisti.
Toistan.
Kivistö riisti.
Ja pelata fyysisesti kun on iso kaveri.Kemppaista katsottu nyt reilun kauden verran, ois kiva nähdä joskus eka merkki siitä että häntä kiinnostaa oikeasti pelata
Tää on kyllä surullista mutta totta. Lauri varmaan jossain naureskelee että eihän noin voi jääkiekkoa pelataMulla on ikävä nopiaa ja semmosta -kiekkoa.
Mulla Suikkasta.Mulla on ikävä Hannu Aravirtaa.
Mulla on ikävä meille ei vittuilla -kiekkoa.Mulla on ikävä nopiaa ja semmosta -kiekkoa.
No ei sitä kyllä rehellisesti sanottuna voinut pelata sillä nopiaa ja semmosta tyylilläkään.Tää on kyllä surullista mutta totta. Lauri varmaan jossain naureskelee että eihän noin voi jääkiekkoa pelata
Se on jo aika huolestuttavaa. Vastustajan maalivahti pelasi suunnilleen joka ilta elämänsä matsin. Ainakin Aravirran mielestä. Toki Marjapuuron paikalle voisi lehdidtötilaisuuksiin ja haastatteluihin laittaa mp3-fileen viime kaudelta. Samat selitykset ja samat sloganit vuodesta toiseen.Mulla on ikävä Hannu Aravirtaa.
Olihan se Mikkolan itsensäkin kiekko ihan hirveää kuraa. Mutta siitä huolimatta alkaa nyt ne Marjamäen puheet ajan kuluessa näyttää entistäkin nolommilta ja suurta myötähäpeää herättäviltä...Etenkin kun olivat niin jossain itsetunnon huipulla testosteronipöllyissä ja 'machoilu' mielessä heitettyjä juttuja Marjamäeltä...itse asiassa ihan nyt kun tarkemmin miettii tuota kontekstiakin, niin ihan järkyttävän noloja ja myötähäpeää herättäviä, että tekisi melkein mieli työntää pää johonkin syvään koloon, kun katsoo nykyistä Laten kiekkoa.Mulla on ikävä nopiaa ja semmosta -kiekkoa.