Heh. Peli josta olisi pitänyt ottaa about neljä pistettä kolmesta.Upeita rankkareita. Komea ja ansaittu voitto, maistuu!
Lauri ehti valmentamaan.mitähän viddua maajoukkue tauolla tapahtui...?
Yleensä tuohon on vaadittu 1,7-1,8 pisteen väliin menevää lukemaa, eli hieman normaalia vähemmän on nyt.Onko normaalia että 1,69 pistekeskiarvolla ollaan hyvin nelossijassa kiinni?
Ei mun mielestä. Samat kysymysmerkit siellä on ollut koko kauden.Pelkkiä kysymysmerkkejä jätti tämä(kin) ilta. Vuoristorata se vain jatkuu.
Jep ilmeisesti, ehdittiin harjotella jotaki aivan uutta. Saatiin liike pysähtymään.Lauri ehti valmentamaan.
Totta. Valmennus on ollut kysymysmerkki aina viime kauden puolivälistä lähtien, ja on sitä edelleen. Aivan käsittämätön kolmas erä.Ei mun mielestä. Samat kysymysmerkit siellä on ollut koko kauden.
Samaa mieltä! Itse aliarvioin rankasti Kärppien maalivahtiosaston-, sekä valmennuksen. Hienoa työtä on tehty sillä saralla, jälleen kerran.No okei. Maalivahtien ympäriltä se merkki on poistunut.
Joo, tappaa tuolla tunteen pelistä, avaimet vastustajalle ja se on sen jälkeen kuin niskalaukausta odottelisi.Tällaisesta touhusta on ihan turha syyttää pelaajia kun jokainen saattoi kuulla lähetyksestä Marjamäen karjuvan jokaiselle karvaajalle että ALEMMAS ALEMMAS.
Mihin se ekan erän "dominointi" katosi oikein? Kolmannen erän Kärpät patsasteli paskat housussa kun Ässät rimpuili tasoihin. Hienot oli rankkarit kyllä, siitä samaa mieltä. Kolme pistettä maistuisi tosin paremmin.Upeita rankkareita. Komea ja ansaittu voitto, maistuu!
Tuosta pelkästä vaihtopenkille taklauksesta pitäisi olla lopuissa runkkaripeleissä kokoonpanossa. Sytyin.Olkkoselle viimeistään tämän illan perusteella lisää peliaikaa jatkossa.
Tähän kyllä vahva sama. Se viime kevään Westerholmin tolskaus oli kuitenkin pääsääntöisesti lähinnä kammottavaa ,mutta niin kauan kuin Hilli on Kärppien listoilla niin en kyllä enään uskalla Kärppien maalivahtihankintoja kritisoida. Toki Westerholmin suurin ongelma nimenomaan oli tuo ylipelaaminen ja se on ehkä kaikista helpointa kitkeä pois osaavalla maalivahtivalmennuksella olettaisin kuin taas se, jos muissa ominaisuuksissa on suuria puutteita.Samaa mieltä! Itse aliarvioin rankasti Kärppien maalivahtiosaston-, sekä valmennuksen. Hienoa työtä on tehty sillä saralla, jälleen kerran.
Westerholm on tosiaan kaikessa "hiljaisuudessa" noussut paljon pelaavien maalivahtien torjunta- ja pmk-tilastojen kärkeen. Viime kauteen verrattuna otteisiin on tullut hurjasti rauhallisuutta, tasaisuutta ja varmuutta. Hilli se vaan ei petä. Ja Kokkokin pelannut aika lailla parastaan saaduilla minuuteilla. Eipä kaaduta taaskaan ainakaan veskareihin.Tähän kyllä vahva sama. Se viime kevään Westerholmin tolskaus oli kuitenkin pääsääntöisesti lähinnä kammottavaa ,mutta niin kauan kuin Hilli on Kärppien listoilla niin en kyllä enään uskalla Kärppien maalivahtihankintoja kritisoida. Toki Westerholmin suurin ongelma nimenomaan oli tuo ylipelaaminen ja se on ehkä kaikista helpointa kitkeä pois osaavalla maalivahtivalmennuksella olettaisin kuin taas se, jos muissa ominaisuuksissa on suuria puutteita.