Jep, tätä haetaan! 0p illan lisäksi.Ns. "asetelmien hakua" huomista varten.
Tämä on säälittävää toimintaa. Kuuluu tuonne nahkakuulakentälle.KalPan pelaajat tietää, että sieltä tulee noita rajalla olevia kontakteja ja osaavat kyllä mennä nurin.
Kyllä minä mieluummin pientä sikaa katson hävityn pelin päätteeksi kuin jotain puudelilaumaa.Kepu ja Mörkö vois kattoa kovuuden mallia kapteenista, joka on änäönkin tehnyt hartiavoimin lukaista työtä ilman jäähyä.
Minä en, kun aikaa on riittävästi kuroa peli tasoihin.Kyllä minä mieluummin pientä sikaa katson hävityn pelin päätteeksi kuin jotain puudelilaumaa.
Må katon mielelläni isompaakin sikaa näitä puolisukeltajia vastaan.Kyllä minä mieluummin pientä sikaa katson hävityn pelin päätteeksi kuin jotain puudelilaumaa.
Kemppaiselle lienee pelikieltoa tulossa, joten eiköhän sieltä ainakin kaksi uutta ukkoa tule.Kuka on muuten ylimääräisenä hyökkääjänä reissussa mukana, vai ovatko kaikki? Minä nostaisin Kossun pelaamaan, vaikka Heikkala se varmaan on.
No joo otetaan sen verran takaisin, että ei ehkä ihan noin aikaisin saisi pettää. Mutta semmoinen entisaikojen Brändi-HIFK loppu maistuu aina.Minä en, kun aikaa on riittävästi kuroa peli tasoihin.
Luokatonta hermokontrollia.
Meinaatko Attea puudeliksi. Kyllä on makuupaikkoja jaellut maalin edessä. Ennen Kepun hölmöilyä pisteitä oli vielä otettavissa.Kyllä minä mieluummin pientä sikaa katson hävityn pelin päätteeksi kuin jotain puudelilaumaa.
Nauroin samaa. Mitä vittua :DKoivisto pelaa syöttöä pois, kun 2-1-hyökkäys kohti tyhjää maalia.
No nehän ei kuulu Marjapuuron pelifilosofiaan. Jonkun Huuhtasen ottaisin avosylin Kärppiin, siinä on suomalaiseksi pelaajaksi erittäin epätyypillinen pelaaja.Kyllähän kärpiltä puuttuu sellainen pelaaja, joka pystyy oikeanlaiseen fyysiseen peliin kovien taklausten ja pienen hämmennyksen muodossa. Nämä pokkarit naamaan ovat sellaista "kovuutta" jota ei voi arvostaa, mutta tämän kummempaan ei Kärpät tällä osa alueella kykene.
En. Mutta en kyllä tuomitse varsinaisesti noita muitakaan tekoja, ja tässä kontekstina täytyy tietää se, että pidin tuota Kepun naamaan poikittaista vahinkona.Meinaatko Attea puudeliksi. Kyllä on makuupaikkoja jaellut maalin edessä. Ennen Kepun hölmöilyä pisteitä oli vielä otettavissa.
Yritäpä löytää pelistä tilanne, jonka Koivisto pelaa kunnolla ja loppuun. On LÖYSÄ.Kantner lyö tyhjiin ja Vittu Koivisto liukuu selkä suorana vieressä. Yrittäs ees olla estävinään maalinteon. On LÖYSÄ ukko!
Ei kai tuosta pelikieltoa tule? No,jos tulee, niin varmaan Kossu ja Heikkala askiin. Pääasia, ettei Tiivola.Kemppaiselle lienee pelikieltoa tulossa, joten eiköhän sieltä ainakin kaksi uutta ukkoa tule.