Kärppien peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 346 502
  • 25 669

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Hyvä ja tyytyväinen tavoite antaa Kalpalle 2p maksimissaan molemmista peleistä yhteensä.

Itse ajattelen, että 3.p olisi hyvä, 2 pistettä minimi tavoite.
Todella paha vieraspaikka ollut iät ja ajat.
Mutta nythän se aletaan näkemään, onko Kärpistä taistelemaan runkosarjan voitosta. Silloin pitäisi pystyä kairaamaan 4-6 pistettä tältäkin reissulta.
 

Vyuola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Roki
Itse ajattelen, että 3.p olisi hyvä, 2 pistettä minimi tavoite.
Todella paha vieraspaikka ollut iät ja ajat.
Mutta nythän se aletaan näkemään, onko Kärpistä taistelemaan runkosarjan voitosta. Silloin pitäisi pystyä kairaamaan 4-6 pistettä tältäkin reissulta.
Komppaan täysin. 3p olis hyvä, enempi parempi. Kalpa ollu viime kausilla hankala, kotona ja vieraissa.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
KalPa pelannut kauden kotipelinsä 2,00 ppolla. On siinä meille haastetta kylliksi.
Näin on. Ja Kärpät tulee lyömään KalPan helvetin ahtaalle viikonloppuna. Budjetoin 5-6p, mutta ihan realistista on juuri joku 2-3p koko reissulta. Eihän me aina voida voittaa!
 

Arbelius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Ketut, Oulun Kärpät
Ujzik k
Itse ajattelen, että 3.p olisi hyvä, 2 pistettä minimi tavoite.
Todella paha vieraspaikka ollut iät ja ajat.
Mutta nythän se aletaan näkemään, onko Kärpistä taistelemaan runkosarjan voitosta. Silloin pitäisi pystyä kairaamaan 4-6 pistettä tältäkin reissulta.

Palstatoveri Apis taisi kuitenkin tarkoittaa kuinka paljon antaa näistä kahdesta matsista pisteitä Kalpalle. Itse olen samoilla ajatuksilla, jos Kalpa saa näistä kahdesta matsista max 2p on mielestäni Kärpät selvinnyt vkl:sta kiitettävästi.
 

Imagined

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jesse Puljujärvi, Jari Viuhkola, Kärpät
Itse budjetoin 6 pistettä tuolta reissulta. Marjamäki on saanut keskustan tukkoon ja se on huono asia varsinkin näille keskikastin porukoille, kun harvoista maalipaikoista pitäisi onnistua ilmiömäisen tehokkaasti. 10 torjuntaa Westerholmille eilen. siis 10.. Siitäkin huolimatta, että Kärpät oli erittäin uninen.

Rutiinitaso on siis hyvä. Maalivahdit loistavassa tikissä. Turunen ja kumppanit liekeissä. Jos jalat ei jää bussiin niin 6 pistettä Ouluun
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse ajattelen, että 3.p olisi hyvä, 2 pistettä minimi tavoite.
Sanoisin, että 4p olisi hyvä tulos. Näiltä Kuopion reissuilta ei ole enää vuosiin odottanut mitään. Viime kaudella taidettiin toisessa matsissa tehdä jokin miracle-nousu, ja jatkoajalla voitto.

Todella paha vieraspaikka ollut iät ja ajat.
Pitää paikkaansa. Edellinen 3p -voitto Kuopiosta on vuodelta 2018.
 

karfan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun kärpät
Itse taas olen lähinnä huolestunut ripauksen jopa takapakkia ottaneen liikkeen takia tulevista KalPa-peleistä. Ehkä "pessimisti ei pety" mutta pahoin pelkään, että KalPan liike on ainakin vielä kärpille liikaa ja se tuottaa lukuisia ylivoimahyökkäyksiä.
 

Redimor

Jäsen
Itse taas olen lähinnä huolestunut ripauksen jopa takapakkia ottaneen liikkeen takia tulevista KalPa-peleistä. Ehkä "pessimisti ei pety" mutta pahoin pelkään, että KalPan liike on ainakin vielä kärpille liikaa ja se tuottaa lukuisia ylivoimahyökkäyksiä.
Toisaalta kiekko on alkanut löytämään lapaan, että jos tässä voisi pärjätä sillä "isät vastaan pojat" tyylillä ettei tarvi juosta kun syöttää hyvin.
 

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Huomaan hämmentyväni siitä, että tällä hetkellä minulla on vahva luotto Kärppiin ennen jokaista peliä.

Minulla alkaa olemaan luottoa tuohon omaan maalinedustan puolustuspeliin, ja siitä ettei halpoja maaleja anneta enää.

Hyökkäykseen en vielä luota ihan täysin, tai ylipäänsä lähtöihin. Välillä on ollut hyviä hetkiä, mutta paljon yhä huonoja eriä ja jaksoja peleissä.

KalPa on hyvä mittari. Maltetaanko taas olla tyly omissa, ja saadaanko uhkaa luotua enemmän hyökkäyspäähän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös