Jep. Ohtamaahan tuohon neliön keskelle jo lyötiin. Mutta eihän Hyryä nyt voi laittaa, ei.Eikö olisi sama vähän kokeilla uusiakin ukkoja yvllä tässä tilanteessa?
Tollanen Junttila vol. 2, hieno juttu.Joo, kyllä tuo Antosen laukaus tuli räikeästi yliarvioitua. Ajoittain todella maukas, mutta nyt kun sitä joka pelissä näkee, niin liian usein tuhnuhan se.
Turunen on kyllä viimeisiä joita kritisoisin tämän alkukauden perusteella. Korvaamaton tuolle joukkueelle.Turusen hyvän ja huonon päivän ero on aika iso.Niitä hyviä päiviä on harvemmin.
Miettii Vuokatin syöttölautaa?Marjamäeltä aika erikoista yrmynaamaa tilanteessa, jossa oma joukkue johtaa peliä suvereenisti 7 - 0. Mikähän lie vituttaa tällä kertaa...
Ai saatana, piti hörähtää ääneen loistavasta lauserakenteestaHyryä vastaan vituttaisi pelata. Ottaa aloitukset, jäätävä liharekka kääpiön ketteryydellä ja räjähtävyydellä, ja huikea työmoraali.
Mieletön pelaaja.
Kaapeli-tv:n ylivoimaa <3On tää kyllä, että katsot peliä livenä MTV katsomon kautta ja spoilaannut Flashscoresta aina 30s-60s ennen maalia.
Olen hieman erimieltä.Asenne toki ok mutta tuotos viisikolle köykäinen.Häviää kohinaan isoissa otteluissa.Turunen on kyllä viimeisiä joita kritisoisin tämän alkukauden perusteella. Korvaamaton tuolle joukkueelle.
Olet väärässä.Olen hieman erimieltä.Asenne toki ok mutta tuotos viisikolle köykäinen.Häviää kohinaan isoissa otteluissa.
Ketjukaverit ei paljoa mahdollista. Kepu pyörii pelin ulkopuolella ja Koivunen virittelee rannaria 15s ennen kuin saa kiekon. Sama toisessa ketjussa jossa on nyt. Kepu ei pysy perässä ja Antonen nyt ei esitä yhtään mitään. Turunen noita ketjuja kärrää perässään mennen tullen.Olen hieman erimieltä.Asenne toki ok mutta tuotos viisikolle köykäinen.Häviää kohinaan isoissa otteluissa.