Vain 250k€/kausi!Uskomaton kamppailuvoitto - Marjamäelle parin vuoden jatkot, nyt kun markkina-arvkin on alhaalla.
Vain 250k€/kausi!Uskomaton kamppailuvoitto - Marjamäelle parin vuoden jatkot, nyt kun markkina-arvkin on alhaalla.
Tuloksen taakse pitäisi tässäkin asiassa pystyä katsomaan. Tuolla vaan valitettavasti on vielä tuo konditionaali (pitäisi).Toivottavasti Myllykoski ja KukkoLasse eivät katso pelkästään voittoja vaan peliesityksiä.
Oli munakas peli myös Kapteenilta. Loistava suoritus koko vitjalta tuo voittomaali.Kyllä tuossa Antosen maalissa oli iso rooli Ohtamaan ajolla maalia kohti, näki että kapteeni halus
Ja Ohtamaan maalille ajossa iso rooli oli kun Marjamäki huusi aitiosta, että LUISTELE LUISTELE, MENNÄÄN!Kyllä tuossa Antosen maalissa oli iso rooli Ohtamaan ajolla maalia kohti, näki että kapteeni halus
::::DAijai siinä sai kylmää vettä niskaan negapalsta taas oikein ämpäritolkulla. Näistä jutuista mä nautin!
Halvat on kyllä huvit ja erikoiset nautinnot jollain.Aijai siinä sai kylmää vettä niskaan negapalsta taas oikein ämpäritolkulla. Näistä jutuista mä nautin!
Eikös Pelicansin pitänyt olla yksi niistä kärkijoukkueista, joita vastaan saadut pisteet voidaan laskea.Tämä taitaa vaan olla se pahin skenaario. Kaikki kärkipelit hävitään ihan pystyyn, mutta pysytään löysässä hirressä, kun voitettiin saatana SaiPa Lappeenrannassa ja kriisi-Pelicans viimeisen minuutin maalilla.
Kolme pistettä tästäkin kai saa, ei siinä. Mitä mieltä itse pelistä, tyydyttääkö?Aijai siinä sai kylmää vettä niskaan negapalsta taas oikein ämpäritolkulla. Näistä jutuista mä nautin!
Itse sanoisin että maksimi tällä joukkueella ja latekiekolla on puolivälierät, todennäköisin tulos sääleistä ulos.Minä voin rehellisesti myöntää etten pidä tästä Latekiekosta. Nyt se alkaa olla varmaa, että sitä on edessä koko kausi, joten pitää asennoitua siihen. Kuudes sija runkosarjassa ja semeihin pleijareissa. Siinä epäilen maksimin olevan.
Tämä on vähän kuin koulukiusattu näyttäisi kiusaajille, että kuka määrää! Upea tarina.Halvat on kyllä huvit ja erikoiset nautinnot jollain.
Ainahan se on hienoa kun Kärpät voittaa, mutta ei se poista sitä tosiasiaa että tänään oli tämän kauden heikoin peli Kärpiltä. Siellä oli Patrikaisella kokonaiset 13 torjuntaa koko pelissäTuloksen taakse pitäisi tässäkin asiassa pystyä katsomaan. Tuolla vaan valitettavasti on vielä tuo konditionaali (pitäisi).
Nautitko siitä, että negapalsta saa kylmää vettä niskaan tämmöisestä surkeasta voitosta kriisi-Pelicansista, vai nautitko siitä kun joukkue pärjää niissä oikeasti merkityksellisissä peleissä?Näistä jutuista mä nautin!
Sulle ilmeisesti riittää surkea jääkiekko, josta saa satunnaisesti pisteitä? Itselle ei, nega, palaute ja arvostelu on täysin aiheellista. Tämä luo onneksi keskustelua.Aijai siinä sai kylmää vettä niskaan negapalsta taas oikein ämpäritolkulla. Näistä jutuista mä nautin!
Maistuu 3 pistettä, ja jos se tuli nyt paskalla pelillä niin ai karampa mitä on odotettavissa, kun joukkue saa itsestään kaikki irti.Kolme pistettä tästäkin kai saa, ei siinä. Mitä mieltä itse pelistä, tyydyttääkö?
Orastavan noususuhdanteen päätteeksi joukkueelta hirveä housuunpaskominen Nordiksella. Ei ihan hirveästi luottoa ole tuohon, että Marjamäen johdolla tuosta joukkueesta kaikkea saataisiin irti.Maistuu 3 pistettä, ja jos se tuli nyt paskalla pelillä niin ai karampa mitä on odotettavissa, kun joukkue saa itsestään kaikki irti.
Se "kaikki irti" ei tällä hetkellä ole juuri mitään, odotettavissa ei mitään sankaritarinaa ikävä kyllä nyt oleMaistuu 3 pistettä, ja jos se tuli nyt paskalla pelillä niin ai karampa mitä on odotettavissa, kun joukkue saa itsestään kaikki irti.
Arvostan positiivisuuttasi tämän kaiken keskellä. Itse en vain pysty nyt moiseen ja toivon todella olevani näköalaton ja väärässä. Aika tämänkin tarinan loppuhuipennuksen sitten meille kaikille näyttää. Let’s keep on grinding.Maistuu 3 pistettä, ja jos se tuli nyt paskalla pelillä niin ai karampa mitä on odotettavissa, kun joukkue saa itsestään kaikki irti.
Tämä oli merkityksellinen ottelu sekä joukkueelle, että minulle henkilökohtaisesti. Nautin voitosta, ja myös siitä että koulukiusaajat saivat näpeilleen. Kohti seuraavaa voittoa!Nautitko siitä, että negapalsta saa kylmää vettä niskaan tämmöisestä surkeasta voitosta kriisi-Pelicansista, vai nautitko siitä kun joukkue pärjää niissä oikeasti merkityksellisissä peleissä?