Kärppien peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 348 062
  • 25 669

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Minä voin rehellisesti myöntää etten pidä tästä Latekiekosta. Nyt se alkaa olla varmaa, että sitä on edessä koko kausi, joten pitää asennoitua siihen. Kuudes sija runkosarjassa ja semeihin pleijareissa. Siinä epäilen maksimin olevan.
 

Rämemajava

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat
Tämä taitaa vaan olla se pahin skenaario. Kaikki kärkipelit hävitään ihan pystyyn, mutta pysytään löysässä hirressä, kun voitettiin saatana SaiPa Lappeenrannassa ja kriisi-Pelicans viimeisen minuutin maalilla.
Eikös Pelicansin pitänyt olla yksi niistä kärkijoukkueista, joita vastaan saadut pisteet voidaan laskea.
 
Minä voin rehellisesti myöntää etten pidä tästä Latekiekosta. Nyt se alkaa olla varmaa, että sitä on edessä koko kausi, joten pitää asennoitua siihen. Kuudes sija runkosarjassa ja semeihin pleijareissa. Siinä epäilen maksimin olevan.
Itse sanoisin että maksimi tällä joukkueella ja latekiekolla on puolivälierät, todennäköisin tulos sääleistä ulos.
 

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuloksen taakse pitäisi tässäkin asiassa pystyä katsomaan. Tuolla vaan valitettavasti on vielä tuo konditionaali (pitäisi).
Ainahan se on hienoa kun Kärpät voittaa, mutta ei se poista sitä tosiasiaa että tänään oli tämän kauden heikoin peli Kärpiltä. Siellä oli Patrikaisella kokonaiset 13 torjuntaa koko pelissä

edit. Jostain syystä tuli väärä lainaus tähän. Mitähän hemmettiä?
 
Viimeksi muokattu:

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Positiiviset

+ 3 pistettä



Siinäpä ne.


Ihan vittu hirveä jääkiekko-ottelu. Aivan järkyttävä.


Kotiyleisölle tarjottiin huimat 13 laukausta kohti vastustajan maalivahtia.


Ei tähän nyt saatana voi olla kukaan tyytyväinen?
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Maistuu 3 pistettä, ja jos se tuli nyt paskalla pelillä niin ai karampa mitä on odotettavissa, kun joukkue saa itsestään kaikki irti.
Orastavan noususuhdanteen päätteeksi joukkueelta hirveä housuunpaskominen Nordiksella. Ei ihan hirveästi luottoa ole tuohon, että Marjamäen johdolla tuosta joukkueesta kaikkea saataisiin irti.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Maistuu 3 pistettä, ja jos se tuli nyt paskalla pelillä niin ai karampa mitä on odotettavissa, kun joukkue saa itsestään kaikki irti.
Arvostan positiivisuuttasi tämän kaiken keskellä. Itse en vain pysty nyt moiseen ja toivon todella olevani näköalaton ja väärässä. Aika tämänkin tarinan loppuhuipennuksen sitten meille kaikille näyttää. Let’s keep on grinding.
 

Kaijokelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nautitko siitä, että negapalsta saa kylmää vettä niskaan tämmöisestä surkeasta voitosta kriisi-Pelicansista, vai nautitko siitä kun joukkue pärjää niissä oikeasti merkityksellisissä peleissä?
Tämä oli merkityksellinen ottelu sekä joukkueelle, että minulle henkilökohtaisesti. Nautin voitosta, ja myös siitä että koulukiusaajat saivat näpeilleen. Kohti seuraavaa voittoa!
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Nyt on otettava huomioon, että Kärpät on tilanteessa, jossa tulos tulee helvetisti ennen peliesitystä. Pisteiden merkitys tulee kilometrin ennen pelin viihdearvoa.

Tuo on ainoa asia, jolla on merkitystä, jotta päästään siihen pisteeseen, että joukkue löytää rentouden ja mahdollisuuden kehittää peliään. Ilman tulosta sitä rentoutta ei löydy.

Jotta siihen päästään, näitä paskaisia voittoja vaan pitää kairata. 6/9 tältä viikolta on vähintään onnistunut suoritus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös