Marjamäki on ollut vahvasti kasaamassa joukkuetta, joten kiitosta voi laittaa myös siihen suuntaan.Ei näillä pelaajilla hirveästi enempää voi vaatia.
Turha mun mielestä liikaa kaataa paskaa Marjamäen piikkiin, jos pelaajat ei osaa jääkiekon perustaitoja.
Ei tällä valmennuksella hirveästi enempää voi vaatia.Ei näillä pelaajilla hirveästi enempää voi vaatia.
Turha mun mielestä liikaa kaataa paskaa Marjamäen piikkiin, jos pelaajat ei osaa jääkiekon perustaitoja.
Ei ne taidot ole mihinkään kadonnut lähinnä tukahdutettu Marjukan toimesta.Ei näillä pelaajilla hirveästi enempää voi vaatia.
Marjamäki on ollut vahvasti kasaamassa joukkuetta, joten kiitosta voi laittaa myös siihen suuntaan.
Ei tällä valmennuksella hirveästi enempää voi vaatia.
Turha mun mielestä liikaa kaataa paskaa pelaajien piikkiin, jos Marjamäki, Sihvonen ja Mäntymaa eivät osaa valmennuksen perustaitoja.
Minun mielestäni. Se on kehittynyt huonompaan suuntaan... :)Kenen mielestä peli on kehittynyt mihinkään suuntaan?
Kyllä noilla kaikilla on varmasti taidot syöttää ja vastaanottaa syöttöjä. Ammattilaistasolla pelaajien pitäisi pystyä tukeutumaan valmennuksen luomaan pelitapaan. Pitäisi tietää missä ketjukaverit menee ja tietää, että he odottavat syöttöä. Nyt siellä on pelaajilla kokoajan kiire eikä oikein tietoa missä kaverit menee ja kenelle pitää syöttää. Samalla vastustaja iskee armotta tuohon heikkouteen ja oma valmentaja vaan huutaa hopihopia niin alkaa se ammattilaistasollakin paine kasvamaan kypärässä.Päävalmentaja ei voi ammattilaistasolla opettaa pelaajia syöttelemään.
VALMENNA!LUISTELE!
Minun mielestäni. Se on kehittynyt huonompaan suuntaan... :)
Ketähän tuolta edes sais lihoiksi?Kannattaa alottaa tyhjennysmyynti hyvissä ajoin. Saadaan Ihkuun lisää istumapaikkoja sekä Qstockiin lisää laatu esiintyjiä.