Kärppien peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 1 005 738
  • 19 703

Hanslankari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aktiivinen aloitteellinen rohkea sakki
Miten tuo porukka voi hukata joka vitun kiekon!? On saatana kausi kun kaikki menee päin helvettiä. Oikeastaan tässä vain odottaa armonlaukausta torstaina. Vittu tästä vain tule mitään.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Tieksola on ratkaisuhalukas. Lese mukavoitunut, ratkaisuhalukas hyvän paikan tullen. Siinä on iso ero.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Sieltä KooKoo:lta mallia oman sektorin puolustamisesta. Pelaajat heittäytyvät ja uhrautuvat. Samaa ei voi sanoa vierasjoukkueesta.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
On hieman erilaista tuo KooKoon uhrautuminen omissa, kun vertaa tähän neljän miljoonan porukkaan. Henki voittaa materian.
 

Rämemajava

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat
Tänään ei maalinteko maistu. Silti mahikset kääntää tämä peli, KooKoo ei vakuuta.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Ohtamaan kaksi avausta viime vaihdossa: vippi keskialueelle ja tuonti keskialueelle josta toivotaan-toivotaan rumpudumppi. Vittu mä itken, "KHL-pakki".
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Ei saa kyllä Turunenkaan mitään aikaan. Ihme riplailuja kunnes menettää tai kaatuu.

Haukutaan nyt vuorollaan kaikki, jospa se auttas
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ohtamaan kaksi avausta viime vaihdossa: vippi keskialueelle ja tuonti keskialueelle josta toivotaan-toivotaan rumpudumppi. Vittu mä itken, "KHL-pakki".
Tätä Ohtamaan peliä oon usein pähkäillyt. Koska itselle se näyttää usein huteralta ja ns. sinne päin pelaamiselta. Pakko silti siinä on jotain olla, mitä näin amatöörinä ei osaa huomata. Eihän muuten tuommoista uraa voi rakentaa.
 
Milloin viimeksi muistatte nähneenne Kärpiltä sellaisen pelin, jossa Kärpät saa oikeasti paineistettua vastustajan pitkäjaksoisesti kuseen vastapuolen puolustusalueella? Itse muistan katsoneeni reilut 60 matsia sellaista kärppää, joka käy rännin kautta pistäytymässä hyökkäysalueella, ja jos ei kiekko parin syötön päästä ole maalissa, niin se on saatu pelattua Kärppien hyökkäysalueelta pois.
 

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
Aika hyvinhän tämä on KooKoolla hallussa. Sekoilevat toki välillä, mutta eihän Kärpät oikein muutoin saa mitään aikaiseksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös