Roger Moore Jatkoajassa: "Aku Rädyllä ei #muuten olisi tämän kauden Kärpissä noin paljon pisteitä."Onnela Twitterissä: "Aku Räty olisi #muuten tämän kauden pisteillään Kärppien kultakypärä."
Aika jossittelua kun ei olisi tämän kauden Kärpissä noin paljoa tehoillut. Tämä siis mitenkään Akulta pois ottamatta. Olisin itse pitänyt miehen mielellään Oulussa.Onnela Twitterissä: "Aku Räty olisi #muuten tämän kauden pisteillään Kärppien kultakypärä."
Jos olis airot niin soutaisin jne.Onnela Twitterissä: "Aku Räty olisi #muuten tämän kauden pisteillään Kärppien kultakypärä."
Onnela heittee taas vähä faktoja pöytään.Onnela Twitterissä: "Aku Räty olisi #muuten tämän kauden pisteillään Kärppien kultakypärä."
Toisaalta olisihan tuo Aku ollut #ihan kiva vahvistus ylivoimalle laukojaksi. Näytöt vaikka viime kaudelta, kun siinä stunttasi. Mutta joo, eiköhän sieltä olisi Heikkalakin kiilannut edelle. Kärpissä onneksi vastuu ansaitaan!Roger Moore Jatkoajassa: "Aku Rädyllä ei #muuten olisi tämän kauden Kärpissä noin paljon pisteitä."
Janne Onnela on oikeasti laadukas toimittaja. Kukaan ei voi kieltää sitäOnnela heittee taas vähä faktoja pöytään.
Minä kiellän.Janne Onnela on oikeasti laadukas toimittaja. Kukaan ei voi kieltää sitä
Pitäisi ilmeisesti aina tulla 5 minuuttia, jos tulee verta.Eikö niistä 2+2 pitäisi aina tulla?
Janne Onnela ei ole laadukas toimittaja.Janne Onnela on oikeasti laadukas toimittaja. Kukaan ei voi kieltää sitä
Miksi ihmeessä mies ei saa sitten vakituista toimittajan työtä. Itse en pidä häntä kummoisena. Lähinnä ilokseen twiittaajana.Janne Onnela on oikeasti laadukas toimittaja. Kukaan ei voi kieltää sitä
Ei pitäisi. Taitaa olla 5 minuuttia, jos loukkaantuu esim korkeasta mailasta.Pitäisi ilmeisesti aina tulla 5 minuuttia, jos tulee verta.
Miikka Järvenpää, vastuualue ilmeisesti yv.
Mua hävettäis, jos mä oisin yhtä huono omassa työssäni.
Eiköhän pakan sekoittaja lentäisi tuommoisesta valmentajakaartista kuin leppäkeihäs.Enemmänkin sekoittanut pakkaa. Kenenkähän idea oli ottaa mukaan ? Siis kenen kaveri ?
Mikä idea on painaa ihmisiä alas? Eikö olisi fiksumpaa kannustaa? Onnela varmasti lukee tätä palstaa.Miksi ihmeessä mies ei saa sitten vakituista toimittajan työtä. Itse en pidä häntä kummoisena. Lähinnä ilokseen twiittaajana.
EI Kärpät tahallaan passivoitunut. Niin siinä vain tuppaa käymään. Siksi olisi hyvä naulata niistä ylivoimista, niin ei tarvitsisi paskat housussa pelätä tässä lopussa.Miten tuo pelaaminen loppui täysin tähän erään. Selviytymistaistelu käynnissä