Kärppien peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 1 015 334
  • 19 703

NahkaHagrid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Jesse Puljujärvi.
Yllättävän helppo peli. Lukkopeli oli paljon vaikeampi ja heidän maalialue oli auki kuin johanna tukiainen konsanaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Njoo, ekan erän sekoiluja lukuunottamatta tämä oli itse asiassa todella hyvä peli Kärpiltä. Eipä tuossa lopussa Tappara saanut oikein kunnon kiriä aikaan kun pelasivat kuudella, vasta siinä viimeisen 20 sekunnin aikana saivat jotain aikaan. Silloin ylläripylläri oli Topi Niemelä jäällä ja koko tilanne lähti siitä kun mies oli kiekossa ja sinne ajettiin kiinni. Mikähän juttu tuo nyt oli heittää Topi sinne loppuun jäälle?

Kyllä tässä ihan viimeisellä mahdollisella hetkellä ollaan heräämässä eloon.
 

Visku-17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Mika "Spede" Pyörälä #17
Viikon pistesaalis 9/9. Maaliero 15-6. Ja vastassa oli sarjajumbon ohella siis sarjan ykkösjoukkue sekä CHL-finalisti.

Tekee erittäin hyvää koko joukkueen itseluottamukselle, eli juuri sitä mitä se tarvitaan. Ei ihan tälläistä viikkoa olisi osannut odottaa, maistuu!
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Njoo, ekan erän sekoiluja lukuunottamatta tämä oli itse asiassa todella hyvä peli Kärpiltä. Eipä tuossa lopussa Tappara saanut oikein kunnon kiriä aikaan kun pelasivat kuudella, vasta siinä viimeisen 20 sekunnin aikana saivat jotain aikaan. Silloin ylläripylläri oli Topi Niemelä jäällä ja koko tilanne lähti siitä kun mies oli kiekossa ja sinne ajettiin kiinni. Mikähän juttu tuo nyt oli heittää Topi sinne loppuun jäälle?

Kyllä tässä ihan viimeisellä mahdollisella hetkellä ollaan heräämässä eloon.
Erikoistilanteita lukuunottamatta mainio peli. 5vs5 -pelissä ei oikeastaan hätää koko matsin aikana.
 

Nokkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Roger Mooren selänpesijä , Topi Niemelä eiku kipinä Topi, saa vanhan Rogerin syttymään pelistä toiseen.
Mun mielestä juurikin pakit on parantaneet kovasti mm. avauspeliä. Virheitä tulee mutta jos myös voittoja niin aivan sama. Alkukaudesta tuntui että Pelättiin virheitä ja se näkyi tuloksessa. Nyt homma rennompaa ja jätkillä hymyä suupielessä, eiku eteenpäin ja itkijät bänniin, nauttikaa nyt kun on aihetta!!!
 
Suosikkijoukkue
KÄRPÄT, M.Nickerson
Kiitos Kärpät, hieno voitto!!!

Ainut pieni miinus on ehkä Junttilan otteet. Pitäisi olla tulosyksikön pelaaja, mutta näillä näytöillä ei edes kuulu kokoonpanoon.

Isossa kuvassa kumminkin nyt näyttää jo lupaavalle. Kun sama tahti jatkuu, meillä ei ole mitään hätää:)
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Peli on kantanut jo pidempään, tällä viikolla saatiin se jo kunnolla taulullekkin. Dominanssia.

Kiitos Kärpät, ja voittoisaa illanjatkoa kaikille!
 

Micol

Jäsen
Roger Mooren selänpesijä , Topi Niemelä eiku kipinä Topi, saa vanhan Rogerin syttymään pelistä toiseen.
Mun mielestä juurikin pakit on parantaneet kovasti mm. avauspeliä. Virheitä tulee mutta jos myös voittoja niin aivan sama. Alkukaudesta tuntui että Pelättiin virheitä ja se näkyi tuloksessa. Nyt homma rennompaa ja jätkillä hymyä suupielessä, eiku eteenpäin ja itkijät bänniin, nauttikaa nyt kun on aihetta!!!
Olipa todella heikkotasoinen provoyritys. Varmasti jokainen meistä Kärppien kannattajista nauttii nyt voitosta, vaikka joku jotain kritiikkiäkin olisi heittänyt. Kritiikki ei ole tietääkseni edelleenkään kiellettyä tällä foorumilla, eikä aiheuta mitään "bännejä".
 

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
Hieno peli Kärpiltä ja Meriläinen on ollut viime peleissä itse varmuus.
Samaa piti tulla kehumaan. Loistavat ottelut Leeviltä ja Kärpiltä. Nyt peli näyttää jo voittavalta, vaikka siinä vielä tekemistä onkin. Erikoistilanteet ovat tällä erää se pahin murheenkryyni.

Ensimmäiseen alivoimaa olisi voinut heittää Kivistön ja av-pakiksi hankitun Olkkosen. Mutta piti laittaa Niemelä/Byström tota KHL-ylivoimaa vastaan.

Olen ollut paljon antamassa negaa, mutta sitä se on kun elää tunteella mukana.
 
Suosikkijoukkue
KÄRPÄT, M.Nickerson
CHL paikka varmistettu ens talveksi!

Edit: Tai millä nimellä se nyt tuleekaan olemaan.
Ai on vai...

Käsittääkseni meidän pitää varmasti olla 4 parhaan joukossa vähintään kun runkosarja ohi.

Korjatkaa palsta veljet jos olen väärässä?...
 

Nokkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kiitos Kärpät, hieno voitto!!!

Ainut pieni miinus on ehkä Junttilan otteet. Pitäisi olla tulosyksikön pelaaja, mutta näillä näytöillä ei edes kuulu kokoonpanoon.

Isossa kuvassa kumminkin nyt näyttää jo lupaavalle. Kun sama tahti jatkuu, meillä ei ole mitään hätää:)
Hyökkäyspäässä ei Junttilan syötöt ja oivallukset ole löytäneet ketjukavereita kuten mm. Leskisellä, toki tänäänkin loi pari tonttia Kunykille joka ei saa nyt mistään sisään...jospa apina vielä lähtisi. Junttila ollut hyvä pari Anttilan kanssa av ssa kuten tänäänkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös