Kärppien peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 1 015 334
  • 19 703

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Joo hei hyvä, ei tarvitse kuitenkaan perseillä enempää omiin.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Nyt kyllä vois Kärpät tehdä edes sen viimeisen maalin. Jää paskempi maku tästä, jos Saipa saa "kirin" muodostettua, eikä sitä tapeta.
 

NahkaHagrid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Jesse Puljujärvi.
Pakko todeta nyt tähän väliin että ei tällä pelillä vielä tapparaa haasteta. Saipalla katkesi selkäranka senverran aikaisin että melko läpsyttelyksi meni koko homma. Nyt kolmanteen erään jalka kaasulta ja ihan pelleilyksi meni. Toki etumatkaa on riittävästi.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Jep, ymmärrän kyllä, että 8-0 tilanteessa fokus ei enää pidä ja inhimillistä jne. Mutta ei tullut vieläkään sitä isosti kaivattua ja pitkään odotettu _ehjää_ ja tasaista 60 minuuttista. Kolmos erä on ollut aivan kelvottoman huono ja siitä kritiikit.

Jänne ei ole oikein pitänyt edes säällisellä tasolla, olkoonkin, että on ihan inhimillistä, mutta olishan se silti ollut kiva se ehjä 60 min, että saadaan reeniä vähän siitäkin...
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Jeps, ymmärrän kyllä, että 8-0 tilanteessa fokus ei enää pidä ja inhimillistä jne. Mutta ei tullut vieläkään sitä isosti kaivattua ja pitkään odotettu _ehjää_ ja tasaista 60 minuuttista. Kolmos erä on ollut aivan kelvottoman huono. Jänne ei ole oikein pitänyt edes säällisellä tasolla, olkoonkin, että on ihan inhimillistä, mutta olishan se silti ollut kiva se ehjä 60 min...
Kyllä Lukko-peli ainakin omissa kirjoissa oli ehjä kuuskymppinen. Toki se alku nyt oli vähän nuhjuinen.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pakko todeta nyt tähän väliin että ei tällä pelillä vielä tapparaa haasteta. Saipalla katkesi selkäranka senverran aikaisin että melko läpsyttelyksi meni koko homma. Nyt kolmanteen erään jalka kaasulta ja ihan pelleilyksi meni. Toki etumatkaa on riittävästi.
Eikä varsinkaan tällä alivoimapelillä. Aikaisemmillakin kerroilla SaiPalla runsaasti laatupaikkoja.

Nyt seisottiin omissa tekemättä yhtään mitään, ja SaiPa kuittasi.
 

totonboset

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Canes
SaiPan kannattaa ottaa nyt se maalivahti pois maalilta ja koittas 5 minuuttia 6vs5 peliä. Todennäköisesti pakit saa ihan samalla prosentilla tänään kiekot kiinni ku niiden maalivahditkin.
 

avail

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Oikeastaan tässä tiivistyy koko kauden kuva. Kolmanteen erään tultiin varmistelemaan kun ei enää tarvinnut pelata ja SaiPa teki (toistaiseksi) pari halpaa maalia. Näinhän se on mennyt ennenkin, joskin aiemmin ei olla tehty kahdeksaa maalia itse pohjille ja varmistelu on alkanut jo heti aloituskiekon tiputtua.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Kyllä Lukko-peli ainakin omissa kirjoissa oli ehjä kuuskymppinen. Toki se alku nyt oli vähän nuhjuinen.
Mjoo, pitää kyllä paikkansa, varsin ehjä peli oli tuo Lukko-ottelu, ihan sitä alkua lukuunottamatta. Mutta silti: milloin viimeksi Kärpät on pelannut _kaksi_ ehjää 60 minuuttista peräkkäin tällä kaudella...niitä ehjiä pelejä peräkkäin kaivattaisiin myös, jos meinataan vielä esim. Top-4 sijoille nousta.
 

totonboset

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Canes
Oikeastaan tässä tiivistyy koko kauden kuva. Kolmanteen erään tultiin varmistelemaan kun ei enää tarvinnut pelata ja SaiPa teki (toistaiseksi) pari halpaa maalia. Näinhän se on mennyt ennenkin, joskin aiemmin ei olla tehty kahdeksaa maalia itse pohjille ja varmistelu on alkanut jo heti aloituskiekon tiputtua.
Tänään ihan hyvä vaan nostaa kaasua, kun mitään voitettavaa ei ole. Säästellään Tapparaa vastaan ja pidetään ukot ehjinä.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Oikeastaan tässä tiivistyy koko kauden kuva. Kolmanteen erään tultiin varmistelemaan kun ei enää tarvinnut pelata ja SaiPa teki (toistaiseksi) pari halpaa maalia. Näinhän se on mennyt ennenkin, joskin aiemmin ei olla tehty kahdeksaa maalia itse pohjille ja varmistelu on alkanut jo heti aloituskiekon tiputtua.
No jaa, Lukkoa vastaan tultiin väkevästi kolmanteen erään ja Kärpät pelasi itse asiassa ihan helvetin hyvän kolmannen erän siihen. Että minä uskon parempaan huomiseen kolmansien erien osalta. Tämän pelin kolmannelle erälle ei voi antaa lainkaan painoarvoa, voit itse mennä kokeilemaan kahdeksan maalin johdosta hoitamaan kolmannen erän pois alta, ja katsoa mitä tapahtuu. Ei se ihme ole, että nämä rökälevoitot harvoin ovat nollapelejä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös