Kärppien peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 1 016 723
  • 19 703

StanTheMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kokkolan Hermes, Raahe-Kiekko
Kärpillä oli viidellä viittä vastaan paremmat paikat. Toki Tappara laukoi enemmän ja piti kiekkoa enemmän Pakkohan se on jossain näkyä, kun kahdeksan runkomiestä on sivussa. Mun mielestä loistava taistelu erä Kärpiltä ja todennäköisesti johdossa oltaisiin ilman härskiä tuomaritoimintaa. Selästä taklaaminen, maalivahdin päälle ajaminen ja aivan selvä mailakamppi jäivät viheltämättä Tapparalta.
Oli toki kun suhteuttaa paikat vetojen määrään nii varmasti oli prosentuaalisesti paremmat.. muut näkee realismin ja jätkä näkee aina jotain mitä kukaan realisti ei näe, mutta sitä se liiallinen optimismi on
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oli Anttilakin niin hengästynyt ja totaalisen loppu tuossa erän jälkeisessä hikihaastattelussa, että onkohan vieläkään koppiin löytänyt?
Tuon kokoinen äijä ja luisteli Rundbladin jälkeen eniten koko joukkueesta. Ei ihme, että puuskututtaa.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Ollaan ihan kohillaan tohon 1-2 tulokseen. Joskus se menee näinkin.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oli toki kun suhteuttaa paikat vetojen määrään nii varmasti oli prosentuaalisesti paremmat.. muut näkee realismin ja jätkä näkee aina jotain mitä kukaan realisti ei näe, mutta sitä se liiallinen optimismi on
Jaa. Ei kai siinä, ihme viesti sulta. Minä luulen, että jokainen realisti näki Kärppien paremmat paikat tasakentällisin ja Tapparan kiekonhallinnan ja vetojen määrän. Tuskin saa Kärpät enää yhtä paljon laatupaikkoja kuin ekassa erässä sai. Minä luulen, että moni realisti on siitäkin kanssani samaa mieltä.
 

19465

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Mika Pyörälä, Ville Mäntymaa
Blomqvist pois ja ei ole edes vaihtopenkillä.

Voi voi voi.
 

Hanslankari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aktiivinen aloitteellinen rohkea sakki
Manu kuulema pois ja kauan korvaajaa etsitään. t. Hapa Aho.
 
Voi vitun vitun vittu. Ei tässä olisi vara menettää enää yhtäkään pelaajaa. Ei varsinkaan blommaa.
 

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
Tappara pelaa siten, kuin Kärppien pitäisi pelata SaiPoja ja muita vastaan. Vyöryttää vaan koko ajan hyökkäystä.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Tappara pelaa siten, kuin Kärppien pitäisi pelata SaiPoja ja muita vastaan. Vyöryttää vaan koko ajan hyökkäystä.
Ei Vierumäki-kiekkoon kuulu sellainen. Nuori-Suomi säännöillä viedään vaikka se kiekko oman maalin taakse ja menetetään sitten, jotta syntyy tasapaino.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tappara pelaa siten, kuin Kärppien pitäisi pelata SaiPoja ja muita vastaan. Vyöryttää vaan koko ajan hyökkäystä.
Tällä menolla, kun miehiä tippuu, niin Hermeskin pyörittelee meitä.

Tapanina jännittävin asia lienee päivän kokoonpano.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös