Ei ole Ohtamaa, Kemppainen tai Junttila uusi Lasse tai Spede. Vaikuttavat lähinnä palkkasotureilta. Syytän johtavia pelaajia, jos pelit ovat jatkuvasti hengettömiä
Kyllä minä syytän valmennusta.
Ei ole Ohtamaa, Kemppainen tai Junttila uusi Lasse tai Spede. Vaikuttavat lähinnä palkkasotureilta. Syytän johtavia pelaajia, jos pelit ovat jatkuvasti hengettömiä
Kyllä minä syytän valmennusta.
Tästä olen kirjoittanut aiemminkin. Ei tuo mitään uhkaa.
Oispa Heshka.
Ihmetyttää valillä, kun laajutta pitää olla joka paikalla. Voisi enemmän ostaa laatua ja nostaa junnuja loukkaantuneiden tilalle. Olisi win-win.Latea puhalluttaa taas, eikä ihme. Vaikeaa se on, ei pääse mihinkään.
Oispa tosiaan pakki, joka osaisi suorittaa kunnolla lyönti-, ranne- tai vetolaukauksen. Olisi iso etu joukkueelle, eikä vähiten ylivoimille. Tuli vaan tällainen mieleen. Noh, 3.5 miljoonalla ei voi aivan kaikkea vielä vaatia ja jostain pitää olla valmis tinkimään...
Tällä menolla Late vois alkaa puhaltaa itseään muihin maisemiin.Latea puhalluttaa taas, eikä ihme.
Peliesityksiä ne paskatkin ovatOtsikkoa pitäisi muuttaa kun ei ole pelissä esitystä. Muutetaan se 'Kärppien MAHDOLLISET peliesitykset....'
Tämähän olisi kannattajille varsinainen lottovoitto. Rajoitukset päälle, ja rahat takaisin.Työkiireet esti tänään hallille pääsyn. Hyvä niin. Voisiko joku maksaa vielä hyvityksiä koronakauden tapaan?
Heska teki viimeisellä kärppä kaudella 2 maalia.Tästä olen kirjoittanut aiemminkin. Ei tuo mitään uhkaa.
Oispa Heshka.
Kyllä pitää ainakin pari kk maksua jättää että saa parempaa viskiä kuin Kärpät :)On tämä masentavaa. Olisi luullut, että tänään mennään perse liekeissä päätyyn. Mutta mitä vielä? Joukkue näyttää teuraalle tepastelevilta lampailta. Cmoren seuraavan kuukausimaksun voi sijoittaa vaikka viskipulloon.
Viime kaudella 31 pistettä, nyt samassa tahdissa.Heska teki viimeisellä kärppä kaudella 2 maalia.
Siltähän se näyttää että Kärpät teki virheen tässä. Mutta kyllä esim Topin pitää pystyä pelaamaan yyveellä sillä tasolla ettei tarvi haikailla.Viime kaudella 31 pistettä, nyt samassa tahdissa.
Vertaisin mielummin toiseen ulkomaanhakuun, eli Rundbladiin.Siltähän se näyttää että Kärpät teki virheen tässä. Mutta kyllä esim Topin pitää pystyä pelaamaan yyveellä sillä tasolla ettei tarvi haikailla.