Rekka Pinne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Onneks Jullella on niin erinomaisen tarkka veto.
Haataja -effect. Eikö mies tehnyt ensimmäisen maalin paluunsa jälkeen joskus joulukuussa.Julle on maalintekijäksi hankittu isoilla euroilla, ja mies osoittaa olevansa joka sentin arvoinen!
Kun paha silmä välttää. Vessa, jääkaappi ja muu toisaalle katsominen tuo usein omaa taikaa peliin. Kerran tuli maali kun auton peruutustutka mykisti radion.Mitä vittua minä juuri näin, kun tulin kuselta takaisin ja katsoin hidastusta. Julius fucking Junttila ampui rannarilla komian maalin! Otan tästä ihmeestä Jullen pää -tatuoinnin muistoksi...
Käy kusella useamminkin! :)Mitä vittua minä juuri näin, kun tulin kuselta takaisin ja katsoin hidastusta. Julius fucking Junttila ampui rannarilla komian maalin! Otan tästä ihmeestä Jullen pää -tatuoinnin muistoksi...
Taidankin istua paskalla koko loppupelin, niin Junttila nousee jo tällä pelillä lopulta maalipörssin TOP-10:een.Kun paha silmä välttää. Vessa, jääkaappi ja muu toisaalle katsominen tuo usein omaa taikaa peliin. Kerran tuli maali kun auton peruutustutka mykisti radion.
Minä taas olin viemässä lastani nukkumaan. Kuulin kyllä Saukkonen selostavan Junttilan maalintekijäsi. Meni pasmat sekaisin kun olin juuri sanomassa "hyvää yötä" niin olin vahingossa sanoa että "mitä vittua Junttila?" Onneksi en sanonut sitä ääneen.Kun paha silmä välttää. Vessa, jääkaappi ja muu toisaalle katsominen tuo usein omaa taikaa peliin. Kerran tuli maali kun auton peruutustutka mykisti radion.
Varmasti käynkin, kun kalja tuntus taas maistuvan.Käy
Käy kusella useamminkin! :)
Ei ainakaan C-Moren TV-sovelluksen kautta pätki.Ajoittain nykii cmoren lähetys, mitä ei oo ennen tehnyt tällä kaudella. Nykiikö muilla?
Itse olin joskus kauan sitten kusella juuri kun muuan Granlund heitti kuuluisan ilmaveivimaalinsa. Meneehän tuo Jullen maali harvinaisuudessaan lähes samaan kategoriaan.Mitä vittua minä juuri näin, kun tulin kuselta takaisin ja katsoin hidastusta. Julius fucking Junttila ampui rannarilla komian maalin! Otan tästä ihmeestä Jullen pää -tatuoinnin muistoksi...
Tällä hetkellä pelin taso ei päätä huimaa puolin eikä toisin. Kiekot pomppii vaikka ei pelata edes Raksilassa.