Kärppien peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 1 018 802
  • 19 703

VeeJiiJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Sharks, Avalanche
Mitä vittua minä juuri näin, kun tulin kuselta takaisin ja katsoin hidastusta. Julius fucking Junttila ampui rannarilla komian maalin! Otan tästä ihmeestä Jullen pää -tatuoinnin muistoksi...
Kun paha silmä välttää. Vessa, jääkaappi ja muu toisaalle katsominen tuo usein omaa taikaa peliin. Kerran tuli maali kun auton peruutustutka mykisti radion.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos meinataan seitsemällä pakilla vetää, niin kaupoille.

Niskala myi itsensä aivan 6-0.
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Helposti ohitettiin Niskala, mutta kyllä vihelsi tuomari helpon jäähyn. Vähä kutitteli mailalla
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Ajoittain nykii cmoren lähetys, mitä ei oo ennen tehnyt tällä kaudella. Nykiikö muilla?
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kun paha silmä välttää. Vessa, jääkaappi ja muu toisaalle katsominen tuo usein omaa taikaa peliin. Kerran tuli maali kun auton peruutustutka mykisti radion.
Minä taas olin viemässä lastani nukkumaan. Kuulin kyllä Saukkonen selostavan Junttilan maalintekijäsi. Meni pasmat sekaisin kun olin juuri sanomassa "hyvää yötä" niin olin vahingossa sanoa että "mitä vittua Junttila?" Onneksi en sanonut sitä ääneen.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Mitä vittua minä juuri näin, kun tulin kuselta takaisin ja katsoin hidastusta. Julius fucking Junttila ampui rannarilla komian maalin! Otan tästä ihmeestä Jullen pää -tatuoinnin muistoksi...
Itse olin joskus kauan sitten kusella juuri kun muuan Granlund heitti kuuluisan ilmaveivimaalinsa. Meneehän tuo Jullen maali harvinaisuudessaan lähes samaan kategoriaan.
 

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
Tällä hetkellä pelin taso ei päätä huimaa puolin eikä toisin. Kiekot pomppii vaikka ei pelata edes Raksilassa.

Vähän on nihkeää, mutta tekisi mieli sanoa, että kumpikin joukkue tekee toisilleen pelin vaikeaksi. Aika laadukkaan ja aktiivisen oloista puolustamista puolin ja toisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös