Kärppien peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 1 015 168
  • 19 703

T.K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Luleå HF
0-3 taitaa olla alivoimalla todennäköisempi, kuin 1-2. Kohta... no, prove me wrong!
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Räsänen otti kunnon kahvan Turusesta, eikä jäähyä. Hyvää ylivoimaa ollut toistaiseksi.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Iso rasti seinään hei, tehtiin YV maali!
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hoh, Mikkolan Laurin näytöillä ja taidonnäytteillä, ei ole kyllä hirveästi varaa kuittailla juuri yhtään kenellekään. Viime kauden (etenkin sen lopun) Kärpät, Mikkolan alaisuudessa, kun oli kenties yksi surkeimmista, ellei jopa surkein Kärpät - ihan kaikin puolin - mitä minä olen ainakaan todistanut.
Et ihan saanut kiinni, mitä hain. Marjamäki kuittaili Lauri Mikkolalle Kärppiin tullessaan perin ylimielisesti. Kertoi ihmetelleensä, ettei jääkiekko voi pelata, kuten Mikkolan Kärpät pelasi. Ei tuollaista ole tapana kolleegasta sanoa. Ylimielistä ja epäurheilijamaista puhetta. Nyt olisi hyvä aika Mikkolalla kuitata. Sitä vain tarkoitin.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Pelitavallisen ongelman pelinopeuden suhteen ostan kyllä. Niitä väitteitä, joissa Kärppien joukkue on liian raskasjalkainen en osta.
Juu samaa mieltä olen. Ihan varmasti pelaajisto on Liigatasolle riittävän liikkuva kunhan pelitapa tukee pelaajien vahvuuksia. Eipä siitä yksilöiden nopeudesta juuri ole iloa jos sitä ei pääse kunnolla hyödyntämään. Kärpillä on paljon taitavia ja hyvin kiekkoa liikuttavia pelaajia mutta pelitapa tuottaa vähänlaisesti tilanteita missä he pääsevät tätä vahvuutta käyttämään. On tuossa varmasti henkistäkin kuormaa joukkueella ja siksi pitäisi kohta alkaa tulla niitä onnistumisia, että homma lähtisi vyörymään oikeaan suuntaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös